טיפול בוורידים בולטים 

סובלים מוורידים בולטים ברגליים? כיום, הודות למגוון חידושים טכנולוגיים שפותחו בשנים האחרונות, קל ופשוט לטפל בתופעה המכונה "דליות". כ-30 אחוז מהאוכלוסייה סובלים מהבעיה, והיא שכיחה בעיקר בקרב נשים. גנטיקה, עודף משקל או היריון הן רק חלק מהסיבות העלולות לגרום לה. במדיקה ת״א מציעים טיפול בהזרקות קצף במרפאה או בפעולות הדורשות חדר ניתוח כמו: לייזר, גלי רדיו, דבק ייחודי ועוד.

דבר הנסיינית: לאחר טיפול בהזרקת קצף, ניכר שיפור משמעותי במראה הוורידים. המומחים במקום מבטיחים שיפור נוסף בתוך 8 שבועות.

מחיר: משתנה בהתאם לסוג הבעיה ולטיפול הרלוונטי.

 

נעלי ריצה salomon (צילום: סלומון חו"ל)
נעליים לריצת שטח וכביש | צילום: סלומון חו"ל

נעלי ריצה קלילות

החברה שהחלה את דרכה בייצור מגלשי סקי באמצע המאה הקודמת אחראית גם לייצור ביגוד והנעלה לרמי שטח וכביש. נעלי הריצה מחזיקות ועוטפות את כף הרגל היטב, אך בו זמנית קלות מאוד ולכן אינן מכבידות במהלך הריצה ומורידות את העומס מהשריר.  

דבר הנסיינית: הנעליים אוספות היטב את כף הרגל, קלות מאוד ולכן כמעט ואינן מרגשות במהלך הריצה. 

מחיר: 399 ₪

 

שמפו וקונדישנר למניעת קשקשים  (יח''צ: אלטמן בריאות)
שמפו וקונדישנר למניעת קשקשים | יח''צ: אלטמן בריאות

 

שמפו וקונדישינר למניעת קשקשים

הפתרון הטבעי עבור אנשים שסובלים מקרקפת מגורה וקשקשים  - שמפו וקונדישנר של פלקסיטול. הוא נועד להרגיע את העור, להזין אותו ולספק הקלה לגירוי בקרקפת הקשור בעור יבש ומגורה. המוצר מותאם לשימוש ומיומי ועבור כל סוגי השיער, גם לשיער שעבר תהליכיים כימיים: החלקה, צבע והבהרה.  

דבר הנסיינית: אכן ניכר שיפור בכמות הקשקשים ובתחושת הגירוי בקרקפת, לעומת מוצרים אחרים שאינם טבעיים. 

מחיר: 59.90

 

סרום ליראק (צילום: אסף לוי)
סרום יום ולילה ליראק | צילום: אסף לוי

סרום יום ולילה במוצר אחד

סרום טוב יכול לחולל פלאים בעור הפנים. הסרום מסדרת לומילוג'י מבית ליראק פריז, מיועד להארה ולהבהרת כתמי עור ופיגמנטציה. המוצר מכיל גם סרום ליום וגם ללילה באריזה אחת.

דבר הנסיינית: שיפור ניכר במראה העור הכללי ובהפחתת כתמי העור תוך שבועיים מהשימוש הראשוני. עיצוב המוצר לא פחות מגאוני – הוא יפה לעין וחוסך מקום על המדף לקרם יום ולילה, שלרוב נמכרים באריזות נפרדות.

מחיר: 295 ₪

 

חרדה ודיכאון (צילום: יחצ)
חרדה ודיכאון - תוכנית תזונתית לשיפור הבריאות הנפשית | צילום: יחצ

הקשר בין תזונה לחרדה ודיכאון

כל מה שנכנס לנו לפה- משפיע עלינו לטוב ולרע, ללא ספק. הספר "חרדה ודיכאון - תכנית תזונתית לשיפור הבריאות הנפשית" שראה אור לאחרונה ועליו חתום הפסיכיאטר ד"ר דרו רמזי, מציע גישה טיפולית המבוססת על הפסיכיאטריה התזונתית להתמודדות עם חרדה ודיכאון. תוכלו להתנסות בתכנית תזונתית פרקטית בת 6 שבועות, הכוללת מתכונים שערך השף צחי בוקששתר. הספר יגיע לחנויות רק בינואר, אבל אפשר להשיג אותו באתר.

מחיר: 78.40 

 

 

שמפו לתינוק (צילום: יעל האן, יחצ)
שמפו לתינוק של קמיל בלו | צילום: יעל האן, יחצ

שמפו לתינוק

אחד המותגים הכי מוכרים משיק את סדרת קמיל בלו קלאסיק לתינוקות, הכוללת אל-סבון, שמפו וקרם גוף. הם אינם פראבנים, מועשרים במרכיבי לחות ותמצית קמומיל, מותאמים לעור עדין ולשימוש יומיומי.

דבר הנסיינית: המרקם והריח נעימים, המגע עם העיניים אכן לא שורף. 

מחיר: עכשיו במחיר היכרות של 21.90.

 

מיה (צילום: יחצ)
ויטמינים בצורת סוכריות ג'לי של מיה | צילום: יחצ

ויטמינים לילדים בצורת סוכריות ג'לי

מיה פלוס משיקה סדרת ויטמינים חדשה לילדים ולמבוגרים בצורת סוכריות ג'לי מתקתקות.  אם מתייחסים לתוסף כממתק – זה לא רע בהתחשב בעובדה שיש לו ערך תזונתי מסוים. המלצה שלנו – אם אתם נותנים אותו לילדים, וודאו שזה במקום ממתק ולא בנוסף. בכל מקרה, תמיד כדאי להתייעץ עם רופא או תזונאי לפני שנוטלים ויטמינים.

דבר הנסיינים: 4 קטנטנים בני 11-6 שניסו ויטמין C, הביעו התלהבות רבה. אם לרגע באמת נראה שעלו פה על שיטה מקורית לגרום לילדים להשיג עוד קצת ויטמין C החורף, הצצה ברשימת הרכיבים מראה גם את החסרונות שבמוצר: בסוכריה כזאת תמצאו כפית אחת של סוכר, וחומרים נוספים כמו סירופ גלוקוזה (שזה גם סוכר), מווסתי חומציות חומרי טעם וריח ועוד.

מחיר: כ-40 ₪ למוצר

 

חדש על המדף 070822 ד''ר פישר אולטרסול רול און קבוצתי  (צילום: יעל האן)
צילום: יעל האן

 

הגנה מהשמש - בכל תיק גם בחורף

ד"ר פישר השיקו לאחרונה את קרם ההגנה מהשמש בגרסת רון און המותאם לכל בני המשפחה, הסדרה מותאמת גם לעור העדין של ילדים, ולעוסקים בספורט ולילדים. 

דבר הנסיינית: האריזה מאפשרת הכנסה מהירה גם לתיק קטן והשימוש מהיר ונוח.

מחיר: 36.90 ש"ח

 

מגפי נוחות לאפייט (צילום: אביב פרסבורגר, יחצ)
צילום: אביב פרסבורגר, יחצ

מגפי נוחות

אין דבר מציק כמו זוג נעליים לא נוחות, אבל מסתבר שנוחות היא ממש לא מילה גסה ואף יותר מזה - יש דבר כזה נוחות בסטייל. אחרי שאמרנו את זה, מוזמנים להכיר את ליין נעליי הסקטו של רשת לאפייט, שמתהדרת בטכנולוגית פלקס המשלבת בין יציבות ונוחות הסוליה, סוליות מרופדות במגוון צבעים ומידות (גם במידות גדולות). הנעליים מתאימות עצמן לצורת כף הרגל הייחודית של כל אחד ואחת ומאפשרות תנועה טבעית ותמיכה מקסימלית

דבר הנסיינית: המגפונים לחלוטין עומדים בהבטחה - גם מתאימים ללוק עכשווי של החורף וגם סופר נוחים. 

מחיר: 1599 ש"ח. 

 

 

סרום מבית מיכל לוין (צילום: בת חן בשירי, יחצ)
סרום מבית מיכל לוין | צילום: בת חן בשירי, יחצ

 

 סרום הזנה אורגני

אנחנו מעוניינים להימנע ממוצרים כימיים במזון ובמוצרי הטיפוח שלנו ככל אפשר. סרום הזנה אורגני מבית מיכל לוין מכיל תערובת שמנים טבעיים, ביניהם: שמן נר הלילה, זרעי רימון עשירים ושמן זרעי מלפפונים מקבוצת ויטמין E.

דבר הנסיינית: ריח הסרום מאוד מזוהה עם פירות הדר, אינו נספג במהירות אלא משאיר תחושת שמנוניות בעור.  

מחיר: 169 ₪