עצה טובה שהיית נותן לעצמך בגיל ההתבגרות

כל הקשיים שאת עוברת עכשיו, שווי ערך ל'שכר לימוד' לחיים. כל צעד ילמד אותך משהו על עצמך בעתיד ותוכלי להשתמש בו לטובתך, סמכי עליי.

קרייב מושחת שאת לא מסוגלת לוותר עליו

ללא ספק חלה טרייה עם ריבה שאמא שלי מכינה ביום שישי, בכל פעם ריבה אחרת, אגב. בזמן הקורונה, אמא התחילה להכין ריבות והפכה את זה להתמחות של ממש. מרוב שהיא נהנתה מהעשייה, נעזרתי במעצבת גרפית מוכשרת בשם שירי נחום טל, ומיתגתי את כל הצנצנות שלה. לשמחתי, גדלתי בבית של אמא שאוהבת לבשל, והורים שאוהבים לארח. בילדותי הטיולים שלנו, בארץ ובחו״ל, היו תמיד בעקבות מסעדות, בתי-קפה, שווקים או פסטיבלים של אוכל. 

הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום

מאז שאני זוכרת את עצמי, אני תמיד רואה את ארוחת הבוקר כראי היום כולו. גיליתי עם השנים שאין משמחת כמו דייסה. אז אני משקיעה בה ממש עם בננה חתוכה, אוכמניות, שברי קוקוס וקינמון כמובן.

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה

אני פוגשת את הקוסמטיקאית שלי אחת לארבעה חודשים. אני עושה טיפול מיצוק נפלא עם גלי רדיו - יותר מזה אני לא יודעת לפרט. היא הולכת להמון השתלמויות ובכל פעם מגיעה עם חידוש שאני שמחה לנסות. כמו כן, אני מקפידה על טקס טיפוח בבוקר שכולל שטיפת פנים ללא סבון (כדי לא לייבש את העור), 3 סרומים, קרם לחות וקרם הגנה. בערב - שטיפת פנים עם סבון, סרום לילה, רטינול, קרם עיניים, קרם הבהרה (פיגמנטציה) וקרם לחות.

נועה רוזין (צילום: דניאל אלסטר)
נועה רוזין | צילום: דניאל אלסטר

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים

יש לי מיסופוניה - זה קושי עצום עם צלילים שחוזרים על עצמם כמו תיפוף באצבעות, צפצוף של חגורה שלא נחגרת, שתיית מרק בקול רם וכו' – אני פשוט מתחרפנת מזה. זה לא מאובחן אבל אני יודעת שיש לי את זה.

אמונה תפלה שקשה לך לוותר עליה

לשבת כמה שניות לפני שיוצאים מהבית לחופשה. זו אמונה שקיבלתי מבעלי והיא מגיעה מהפולקלור הרוסי. צריך להרגיע את שד הבית שישמור עליו בזמן שאנחנו לא כאן.

תרופת הסבתא הכי שימושית שלי

כשכואב הגרון אני שותה תה עם ג׳ינג׳ר.

הטריק שלך להתמודדות עם מצבי לחץ

לנהל את הסיטואציה. ברגע שאני מרגישה שאני שולטת במצב, מפלס החרדה יורד.

העצה הכי טובה שלך לחיים

שליטה היא רק אשליה.

3 פעולות קטנות שאת עושה עבור עצמך בכל יום

טקס טיפוח בבוקר ובערב, לקרוא ספר לפני השינה ולהניח את הנייד בצד, לשתות הרבה מים.  

הדבר החיובי שהביאה הקורונה לחייך

פינת הדרינק היומי. כדי להבין טוב יותר במה מדובר, צריך להיכנס לאינסטגרם שלי ולחפש בהייליטס איך מכינים קוקטיילים בבית בקלי קלות.