אנחנו לא יודעים אם שמתם לב אבל בחוץ השמש זורחת ומפזרת רמזים לקיץ שעוד רגע כאן. ומה זה אומר? שהגיע הזמן להתחיל לרוץ ולהיכנס לכושר.

בתזמון מושלם, adidas משיקה את הדור החדש לנעלי הריצה הטובות בעולם - ה-ULTRABOOST 19  באירוע נוצץ במיוחד למוזמנים בלבד ובו ישתתפו סלבס נבחרים, ורצים מלאי מוטיבציה כמוכם.

אירוע ULTRABOOST 19 CELEBRATION יתקיים בתאריך 31.3.19 באולם האירועים "אביגדור" בתל אביב.

אז מה הלו"ז?

האירוע יתחיל במופע בו תוכלו להכיר את נעלי הריצה המשודרגות של אדידס. ה-ULTRABOOST 19 מצוידות בטכנולוגיית השומרת על איזון נכון של כף הרגל ועל מרווח מדויק שמבטיח נוחות מרבית.

מיד לאחר מכן יעלו לבמה עברי לידר ו-DJ תומר מייזנר במופע המשותף שלהם "מרימים" וידאגו שתעופו באוויר. כדאי מאוד להגיע רעבים כי ארז קומורובסקי מכין לכם ערב שהוא חוויה קולינרית יוצאת דופן, ולקינוח דאגנו לכם למסיבת אפטר בניצוחו של DJ ג'ניה טרסול.

עכשיו כל מה שנשאר לנו זה לשאול אתכם איך אתם אוהבים לרוץ, והכי חשוב, עם מי? כבר לא מעט זמן שמסתובב פה טרנד חדש שמגדיר את גבולות הריצה מחדש. "הריצה החדשה" משנה את החוקים ושולחת רצים לרוץ בדרך שלהם ועם מי שהם אוהבים.

אז מי עושה לכם טוב כשאתם על המסלול? מי דוחף אתכם קדימה וממלא אתכם באנרגיה? מי האדם הזה שאתם פשוט לא יכולים לצאת לדרך בלעדיו? ספרו לנו עליו ובואו שניכם לחגוג איתנו באירוע ההשקה ULTRABOOST CELEBRATION 19.

אנחנו נחלק 80 כרטיסים זוגיים לסיפורים שהכי אהבנו. שימו לב - הכניסה למוזמנים בלבד.