הבוסים שלכם תמיד דורשים יותר ונותנים פחות, אמא שלכם אף פעם לא מרוצה ממשהו בחיים שלכם ואת התואר שלכם אתם לא הולכים לסיים בזמן הקרוב, אם בכלל. אז, מה עושים כשהחיים מלחיצים אתכם? תתחילו בלנשום עמוק, ותקחו 5 דקות לנסות את אחת מ-8 השיטות שיעזרו לכם להתמודד:

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

1. תלכו להתאמן

אתם כל כך לחוצים ודואגים שקשה לכם להכיל את עצמכם? צאו לריצה או אימון בחדר הכושר. זה גם יסיח את דעתכם מהדאגות, וזה גם יפיג את החרדה וימלא את הגוף שלכם באנדורפינים שעושים כיף. וזה בלי להזכיר את הסיפוק העצמי האדיר שמקבלים מזה שעושים משהו בריא לגוף.

2. תחייכו

תעשו מה שאתם צריכים כדי לזמן את החיוך – בין אם זה לראות סטנדאפ בשביל זה, לשקר לעצמכם שהחיים שלכם מושלמים או להעלות זיכרון שמח מהעבר. החיוך הזה, לא משנה באיזו דרך אתם משיגים אותו, הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפיג את הלחץ שלכם, קצת סרוטונין (הורמון התחושה הטובה) יעשה לכם הרבה יותר טוב על הלב.

3. תרחרחו תפוזים

זה אולי מסריח ובא ברע עם שוקולד, אבל מסתבר שריח של תפוזים זה דווקא ממש בריא בשבילכם. מחקר שנעשה בנושא מצא כי ריח של תפוז מתוק יכול להוריד משמעותית את רמות החרדה בקרב הנבדקים. אז במקום להתעצבן עליהם, תהפכו להיות האנשים שמקלפים קלמנטינות בציבור למען טובת הכלל.

עוד ב-mako בריאות:
>> ביי בוטוקס: מדענים מצאו את הפתרון הגאוני לקמטים
>> נוטפים: 17 סודות שרק מי שמזיע המון יבין
>> יש פתרון: למה כואב לכם בצד בזמן ריצה?

4. תתמתחו

אם אתם לא בעניין של לצאת לאימון, כי בכל זאת – אין לכם זמן לכלום, אתם יכולים להסתפק בכמה מתיחות ביתיות בשביל אפקט דומה. ואם אתם בכלל בקטע של להשקיע, כדאי אפילו ללכת לשיעור יוגה ולהתמתח לשעה לפחות. זה יסייע לכם להוריד את לחץ הדם, לווסת את הנשימה ועל הדרך להקל על החרדות שלכם.

5. תעשו מדיטציה

תעשו נשימות - שבו בשקט ונסו לא לחשוב על כלום. מספר מחקרים לא מבוטל קובע שמדיטציה היא בריאה לנפש, ומצמצמת לחץ וחרדה. זה לא קשה, פשוט תשבו בשקט ותנו לעצמכם להירגע.

6. תעשו משהו יצירתי

דרך מעולה לחשוב מחשבות חיוביות יותר היא לעשות משהו יצירתי ונחמד כמו לשזור פרחים, להכין צמידים או לצבוע דפי צביעה. זה עובד גם נגד נדודי שינה, ויהיה לכם משהו יפה בבית כשתסיימו.

7. צאו להתאוורר

זה אולי יקח לכם יותר מחמש דקות, אבל אם אתם מרגישים שאתם חייבים להתאוורר פשוט צאו לטייל בטבע, או סתם בחוץ ברחוב. לנשום קצת אוויר צח יכול רק לעזור למחשבות שלכם, ולתת לכם קצת שקט.

8. תשחררו קיטור

לפעמים כל הדברים הרגועים האלה לא עובדים וצריך לקחת את העניינים לידיים. למקרים קשים של לחץ ועצבים, פשוט תנו לעצמכם קצת לצעוק, תוציאו קיטור. עדיף ללכת למקום מבודד ולהוציא את מה שיש לכם, אחרת זה יצא לכם על אנשים שאתם אוהבים. קצת צעקות, ואתם תרגישו הקלה מטורפת.

(מקור)

>> מקרה או גנטיקה: מה הסיכוי שיצאו לכם תאומים?