אין ספק שהקיץ כבר השתלט עלינו לחלוטין, הקייטנות מסיימות את שעריהן, המדוזות מכסות את החופים ועכשיו כל שנשאר לנו הוא להתחמק מהחום המתיש ששורר בחוץ. אז מזגן זאת אופציה נחמדה ליום, אבל מה עם הלילה? הרי ידוע שלישון עם מזגן דולק זה מתכון ישיר לשפעת, שרירים תפוסים וחשבונות מנופחים.

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

אז איך בכל זאת אפשר להירדם בקלות לצד החום הכבד? אספנו שישה טיפים שיעזרו לכם לישון טוב גם בלי חברינו הטוב – המזגן. תתפלאו, אבל גם המקרר יכול להוות תחליף ראוי בהחלט (כך לפחות טוענים מומחים מהתחום, שלעת ערב מכניסים את הסדינים למקפיא כדי לקרר אותם לפני השינה. תודו שלא חשבתם על זה). רוצים לשמוע עוד? היכנסו לכל הטיפים.

  1. המעיטו בבגדים

    אם אתם לא אנשים שלובשים עירום מדי פעם כנראה שהטיפ הזה לא יעזור לכם, אבל גם למקרה שכזה יש פיתרון: החליפו את הפיג'מה הרגילה שלכם באחת שעשויה מ-100% כותנה. למה? פשוט כי זה הבד המאוורר ביותר, שיגרום לזיעה שלכם להתעופף הרחק מהגוף הישן. 

  2. שתו מים קרים לפני השינה

    שתו כמה משקאות קרים כשעה לפני השינה כדי לקרר את טמפרטורת הגוף. אנחנו כמובן לא מתכוונים לאלכוהול או קפה קר, כי עם כל האהבה שלנו אליהם - זאת לא הדרך לשינה המתוקה שלה אתם מייחלים כל כך.
  3. אל תשנו במקום גבוה (אם יש כזה)

    אם אתם ניצבים בפני הבחירה הקשה - לישון בחדר השינה בקומה השנייה או בסלון למטה - התשובה תמיד תהיה לישון בקומה הראשונה. מומחים אפילו ממליצים לארגן במיוחד לכבוד הקיץ חדר שינה מאולתר, שיקרר לכם את חום יולי-אוגוסט המתיש. 

  4. אכלו מאכלים קרים

    מסתבר שפעולת המעיים במהלך הלילה יוצרת חום, לכן מומחים ממליצים לאכול מזון קל יותר במשך היום, שיבטיח לנו שהרקיע השביעי יהיה קריר במיוחד. 
  5. התקלחו במים קרים

    הורדת טמפרטורת הגוף שלך היא המפתח העיקרי לשינה טובה, לכן כדאי להיכנס למקלחת או לאמבטיה לפני שמתרסקים למיטה. מה גם שהמים מורידים את כל הלכלוך והזיעה מהיום הארוך, ככה שלקראת השינה המיוחלת העור שלכם יוכל סוף סוף לנשום לרווחה. 
  6. עזבו מזגן, צרו לעצמכם אחד כזה טבעי

    הידעתם? כל מאוורר שולחני יכול להפוך למיני מזגן בשיטת "עשה זאת בעצמך". אם תניחו קערת מי קרח לפני מאוורר שמונח על שולחן צד המיטה, האוויר שיצא ממנו וירפרף על פניה בדרך אליכם יהפוך לקריר הרבה יותר.

    v