בדצמבר האחרון השחקן עופר חיון נפצע באצבעות רגלו בתאונת דרכים, בעת ששהה בסרי לנקה. חיון נאלץ לעבור ניתוח לתפירת גידים בבית חולים מקומי באזור, ולאחר מכן עבר להמשך שיקום באמצעות פיזיותרפיה במרכז הרפואי איכילוב."הפציעה התרחשה ממש בתחילתו של סיור לוקיישנים לצילומי קליפ. למזלי הניתוח שם עבר בהצלחה ואחרי תקופת החלמה לא פשוטה חזרתי לשגרה", הוא מספר כעת ל-mako בריאות.

הניתוח והשיקום

ד"ר  אנה סג'ין, מנהלת מחלקת השיקום באיכילוב, מסבירה שלרוב פגיעה הנגרמת באצבעות או בגידים כתוצאה ממכה חזקה, בד"כ מתרחשת קריעה של הגידים, שמצריכה ניתוח לתפירת הגידים הקרועים כדי לשמור על המפרק. "הגיד מחבר את השריר למפרק מסוים, ואם הוא נפגע יש לפעמים מצב של חוסר תנועה או קושי בהליכה. השיקום מתבצע על ידי נעל אורתופדית מתאימה או פיזיותרפיה שתלמד את הפצוע לשמור על תבנית הליכה נכונה בתנאים החדשים", היא מסבירה. עוד מציינת ד"ר סג'ין כי לאחר ניתוח תפירת גידים בד"כ מגבסים את הרגל. "אסור לדרוך עליה או ללכת. חוזרים לפעולות האלו לאט לאט. תחילה בתוך מים עמוקים ולאחר מכן ע"י קביים או הליכון".

עופר חיון לפוקס (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
רק בריאות! | צילום: יריב פיין וגיא כושי

בימים אלה חיון מתאושש מהניתוח וכבר חזר לפעילות על הבמה. "חזרתי לשחק בקזבלן, זו הצגה שאני כל כך אוהב. חזרתי גם לשאר העיסוקים שלי. השגרה מבורכת ותמיד צריך לומר עליה תודה בכל יום מחדש ולהעריך אותה".