מתקפות הבוטוקס והחומצות, דיאטות הכאסח וצבעי השיער מייצרים הרבה בובות ללא גיל, ששינויי הזמן לא ניכרים בהן (וגם לא הבעות הפנים), בייחוד בקרב הנשים שעל המרקע שלנו. אבל לא כולן כך, ורבות יותר מאמצות את הקמטוטים שהרוויחו ביושר, את הקילוגרמים שמגיעים עם הגיל ואת שער השיבה שמופיע. לפחות לפעמים. הנה שש שחקניות מתוך רשימה שקיבצו ב- Marie Claire שמדברות על מערכת היחסים שלהן עם שערן.

>> הקשר בין שער שיבה מוקדם לבריאות
>
> 15 דברים שלא ידעתם על שער שיבה
>
> 6 דרכים למנוע הופעת שער שיבה

"פשוט לא אכפת לי מספיק": שרה ג'סיקה פארקר

כמו קרי ב"סקס והעיר", גם השחקנית שמאחוריה נוהגת לדבר בפתיחות על שלל נושאים. אחד מהם הוא התסכול שהיא חשה על כך שמחשיבים אותה "אמיצה" רק משום שהיא מאפירה. בריאיון ל-Allure הודתה פארקר כי היא פשוט לא יכולה להשקיע זמן בלצבוע כל שבועיים. "לא יכולה לעשות את זה. לא. יותר מדי", היא אמרה. עם זאת, בהחלט יש לה בעיה עם המהומה שנוצרה בגלל שהיא מאמצת את שער השיבה שלה.

היא נזכרה באינספור כלי תקשורת שמחאו כפיים לגבורתה כשהצטלמה בארוחת ערב בניו יורק עם שערה האפור אסוף. "זה הפך לחודשים על גבי חודשים של שיחה על כמה אני אמיצה שיש לי שער שיבה", אמרה. "אמרתי, בבקשה, בבקשה תמחאו כפיים לאומץ של מישהו אחר על משהו!" למעשה, בתמונות האלה השיער שלה אפילו לא היה אפור. מה שראו בצילום הם קווצת שיער שהבהירו מהשמש.

"כשאני יוצאת מהדלת, אני רוצה להרגיש בסדר - לפי הסטנדרטים שלי. אני אפילו לא יכול להגיד מהם הסטנדרטים האלה. אבל את יודע איך את מרגישה כשאת מרגישה כמו עצמך, מה שזה לא אומר. ולא בקטע מתנשא, אבל אני מניחה שפשוט לא אכפת לי מספיק מהדעות של כולם". אמן.

View this post on Instagram

A post shared by SJP (@sarahjessicaparker)

"להרגיש בטוחה בכל בחירה שאת עושה": ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון עברה משברון בנושא ממש לפני יום הולדתה ה-40. "מצאתי שערה אפורה ממש ארוכה, וזה די חרפן אותי", הודתה אניסטון בתוכנית של אלן דג'נרס ב-2009. "היא לא היתה הראשונה שלי, אבל העובדה שהיא היתה כל כך ארוכה. הרגשתי, 'אוי היא היתה שם, כמה אחרות כאלה יש ומה זה אומר?' זה ממש גרם לי לדמוע".

בריאיון ל-Glamour בספטמבר 2022 היא כבר היתה במקום אחרי לגמרי. אז שיתפה אניסטון שלדעתה שכולם צריכים לאמץ את צבעי השיער והמרקמים הטבעיים שלהם. "תהיו אתם! אם אתן רוצות להאפיר, לכו על זה", אמרה. "אם אתן רוצות להמשיך לצבוע את השיער, זה גם נהדר. אני חושבת שכולם צריכים להרגיש בטוחים בכל בחירה שהם עושים, כולל אימוץ צבע או מרקם טבעי. שיער הוא דרך יצירתית לבטא את עצמך, ואני אוהבת שמצב הרוח והאנרגיה יכולים להשתנות עם שינוי התסרוקת, הגזרה או הצבע. חבקו את כל מה שיעשה אתכן מאושרות".

פאסט פורוורד ליוני 2023 – החודש אפשר לראות שאניסטון אכן חיה לפי העצה שלה. בסרטון באינסטגרם שהו היא מקדמת טיפול שיער חדש של המותג שלה, Lolavie, בהחלט אפשר לראות את שער השיבה שלה. והתמיכה שהגיעה בעקבותיו (למשל "השיער האפור שלך יפה! הוא כל כך מתאים לך וגורם לעיניים שלך לבלוט אפילו יותר") מחממת את הלב ואת הראש.

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

"זאת מי שאני": גווינת פלטרו

מייסדת Goop בת ה-48 ואחת הנשים החינניות בתבל לא מתביישת להתבגר באופן טבעי, וזה בהחלט כולל את השורשים המאפירים, שלפעמים היא משאירה חשופים. "כמובן שיש לי קמטים ושיער אפור", היא אמרה ל"אנשים" ב-2016, "אבל אני באמת אוהבת את זה. זאת מי שאני".

View this post on Instagram

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow)

"אולי מתישהו": ג'ניפר לופז

ג'יי לו בת ה-51 היא מושא קנאה ידוע בכל איבר ואיבר בגופה. אך מתברר שאת השיער היא דווקא צובעת ועדיין לא מתכוונת לשחרר – ובכך היא היוצאת דופן בהחלט ברשימה. היא התחילה להלבין כבר בגיל 23, סיפרה למגזין "פיפל" ב-2011, והיא חייבת לרענן את השורשים כל שבועיים. "אני קצת מתפתה לשחרר את זה יום אחד", אמרה, "זה יהיה די מרגש! אולי מתישהו לא אצבע במשך חודשיים ואראה איך זה נראה". אנחנו בעד.

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

"להפוך את זה לדבר חיובי": הלן מירן

הלן מירן, עם רעמתה הלבנה הנהדרת, היא בהחלט אות ומופת למחבקות שער השיבה. "אני חושבת שנשים פשוט פחדו מכך שיש להן שיער לבן או אפור כי זה מיד הכניס אותן לקטגוריה אחרת", אמרה. "וכמובן, את בקבוצת הגיל הזו. אני מצטערת, אבל את כן! אז למה לא פשוט לאמץ את זה, ללכת עם זה ולברך על זה? להפוך את זה לדבר חיובי לעומת דבר שלילי".

View this post on Instagram

A post shared by Helen Mirren (@helenmirren)

"השיער הלבן של החוכמה": סלמה הייק

השחקנית היפהפייה בת ה-56 שיתפה בכמה הזדמנויות בתחושותיה לגבי שער שיבה והתגאתה בשערה הלבן בליווי סלפי עם כמה קווצות כסופים. גם בספטמבר 2020 העלתה סלפי לאינסטגרם עם הכיתוב "השיער הלבן של החוכמה".

View this post on Instagram

A post shared by Salma Hayek Pinault (@salmahayek)