אתם לא צריכים להרגיש לא בנוח, כ-50 אחוז מהאוכלוסייה סובלים מקשקשים. זה טבעי וזה גם פתיר בקלות יחסית באמצעות שמפו נגד קשקשים, הזמין בכל פארם או סופרמרקט, אשר מספק פתרון מצוין לקשקשים הנפוצים.

אולם, ישנם אנשים הסובלים מקשקשים באופן אינטנסיבי וקבוע ומבעיות קרקפת אשר לא נפתרות לגמרי באמצעות שימוש בשמפו רגיל נגד קשקשים. למרות שמדובר בבעיה אסתטית בעיקרה, אנו שומעים מדרמטולוגים כי אנשים הסובלים מקשקשים באופן אינטנסיבי, נאלצים להתמודד גם עם השפעות שליליות על הרגלי החיים שלהם: מירידה בביטחון העצמי, דרך חפיפה של השיער מספר פעמים ביום, הימנעות מלבישת בגדים כהים (כדי שלא יבחינו בקשקשים על הבגדים), ועוד מגוון תופעות התנהגותיות.

אם גם אתם סובלים מקשקשים באופן קבוע, אתם ודאי מכירים את השפעתם הלא נעימה.

אז מה זה בעצם קשקשים?

קשקשים הם תערובת של תאי עור מתים, הנושרים מעור הקרקפת. הנשירה היא תהליך טבעי, המתרחש באופן קבוע אצל כולנו, כחלק מתחלופת תאי העור. כאשר חלה עלייה בהפרשת החלב, אותם שמנים טבעיים שנמצאים על הקרקפת ומאפשרים למיקרו-אורגניזמים שנמצאים על הקרקפת להתרבות ולצמוח, הנשירה גוברת והקשקשים נעשים גלויים לעין ויוצרים תגובות עור משתנות כדוגמת גירוד וגירוי, אשר מחזקים את הופעת הקשקשים הנראים לעין.

אחד המרכיבים המשמעותיים, המשפיעים על הופעת קשקשים, היא פטרייה הנקראת מלסזיה. לכל אדם יש את הפטרייה הזו והיא נמצאת באזורים העשירים בבלוטות חלב. מחקרים הראו שאצל הסובלים מקשקשת יש עלייה בשכיחות הפטרייה ובריכוזה, וטיפול במלסזיה מסייע להיפטר מהקשקשת.

אם אתם סובלים מקשקשים ומבעיות בקרקפת באופן קבוע ושמפו רגיל נגד קשקשים לא מצליח למנוע אותם בשימוש יומיומי, אתם כנראה סובלים מקשקשים אינטנסיביים. אבל אל דאגה, מהיום יש גם לכך פתרון פשוט וזמין.

השמפו החדש שפותר את בעיות הקשקשים האינטנסיביים

לאחר שהושק בהצלחה ברחבי העולם, מגיע לישראל השמפו הטיפולי החדש של הד אנד שולדרס, המומחים בטיפול בקשקשים – HEAD&SHOULDERS CLINICALLY PROVEN SOLUTIONS. זהו מוצר טיפולי, המבוסס על מחקרים קליניים ארוכים, והוכח כפתרון האפקטיבי ביותר לבעיות קשקשים קשות, שחוזרות על עצמן באופן אינטנסיבי ולא נפתרות בשימוש בשמפו רגיל נגד קשקשים.

השמפו הטיפולי החדש של הד אנד שולדרס מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, ומאפשר לסובלים מקשקשים אינטנסיביים לטפל בבעיית הקשקשים מהשורש ולהנות משיער בעל מראה בריא וניחוח מצוין. למעשה, מדובר על שילוב מנצח בין כל האיכויות של שמפו קוסמטי רגיל לבין היתרונות הטיפוליים הייחודיים, שהוכחו קלינית, למניעת קשקשים אינטנסיביים.

הד אנד שולדרס (צילום: יחסי ציבור)
השמפו הטיפולי החדש של הד אנד שולדרס. לא צריך להתפשר | צילום: יחסי ציבור

בבסיס הנוסחה הייחודית שלו, מכיל השמפו הטיפולי החדש סלניום גופרתי, שהוכח כטיפול אפקטיבי כנגד מקור היווצרות הקשקשים. השילוב הנוסחתי הייחודי מאפשר גם לטפל בבעיות הקרקפת באופן עוצמתי ומהיר וגם ליהנות מהיתרונות הקוסמטיים של שיער רך למגע ובעל מראה נהדר.

השמפו הטיפולי החדש פותח על בסיס 20 מחקרים קליניים שנערכו עם יותר מ-1500 איש שסובלים מקשקשים אינטנסיביים והוא מראה תוצאות מידיות, כבר מהשימוש הראשון בו. כ-90 אחוז מהגירוי בקרקפת, הגורם להיווצרות הקשקשים האינטנסיביים, נפתר לאחר שבוע של שימוש קבוע בשמפו הטיפולי ולאחר כשלושה שבועות של שימוש קבוע מעניק השמפו הטיפולי תוצאות מקסימליות במאבק בקשקשים האינטנסיביים.

השמפו הטיפולי החדש של הד אנד שולדרס ניתן להשגה ברשת סופר-פארם והוא לא דורש מרשם רופא.