עצה טובה שהיית נותנת לעצמך בגיל ההתבגרות


תמיד תאמיני בעצמך ובדרך שלך, גם במצבים שהכול נראה בלתי אפשרי. כיום אני אומרת את זה לעצמי ברגעים קשים, זו הפכה להיות המנטרה שמלווה את חיי. 


קרייב מושחת במיוחד שאתה לא מצליח להתגבר עליו


שוקולד! זו ללא ספק אהבת חיי, על כל סוגיו וצורותיו.


הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום


הארוחה המרכזית שלי היא ארוחת הצהריים, שמתקיימת אצלי בפועל רק בשעות אחה"צ, כשאני בהפסקה מהעבודה בסביבות 16:30. אני מקפידה על ארוחה מאוזנת הכוללת דגים או פרגיות, לצד פחמימה וסלט. בבית אני מקפידה שלילדים תמיד תהיה ארוחה שאני בישלתי, ובסופי שבוע אנחנו משקיעים בארוחות משפחתיות. 


הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה


אין לי טריקים ואין לי שטיקים. אני מאמינה בלעשות הכול בקפדנות ו"לפי הספר". לצערי אין קסמים וסודות, ואני מקפידה על שיגרת טיפולים אחת לחודש עם מכשור מתקדם - אני ממש 'שפן הניסויים' של הקליניקה; וכמובן - המשך שימוש במוצרים עם חומרים פעילים. 
לצד כל אלה, אני מקפידה לשתות 2 ליטרים מים ביום, ולא שוכחת לנקות את הפנים לפני השינה, נמנעת מהשמש ותמיד מצוידת במקדם הגנה 50SPF. 

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים


האהבה הכי גדולה שלי היא לשיר, ומי שנסע איתי פעם לחופשה גם שמע את זה קורה במקלחת. 

 

קרן ברטוב לשאלון בריאות (צילום: שי יחזקאל)
בלי טריקים ובלי שטיקים - קרן ברטוב | צילום: שי יחזקאל


אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה


כשאני מספרת על הילדים שלי או על משהו טוב אני תמיד אומרת בלב "טפו חמסה". 


תרופת הסבתא הכי שווה שלך


למדתי מסבתי טריק שעד היום אני מיישמת: תמיד תמצאו אצלי במקפיא כפית, וכשאני קמה עם עיניים נפוחות, אחרי לילה בלי הרבה שינה, אני מניחה אותה מתחת לעיניים. הנפיחות מיד יורדת. 


הטריק שלך להתמודד במצבי לחץ


כשמשהו מאוד מלחיץ קורה, אני מייד עוצרת הכול ולוקחת כמה דקות לעצמי כדי להתאפס. אני חייבת את השקט שלי, לבדי, כדי לנקות את הראש; ואז אני יכולה להמשיך להתמודד עם כל מה שיבוא. אני גם פשוט מאמינה שטבעם של דברים הוא להסתדר, אז בכמה דקות של שקט אני מסדרת לי את הראש וממשיכה. 


העצה הכי טובה שאימצת לחיים שלך


אבא שלי חינך אותי מגיל אפס עם המשפט: "אין דבר העומד בפני הרצון". אני יודעת שזה יכול להישמע כמו קלישאה, אבל מבחינתי קירות זה דבר שצריך להרוס ואין כזה דבר תקרה. 


3 פעולות קטנות שאתה עושה בשביל עצמך כל יום


1. בבוקר אחרי שאני שולחת את הילדים למסגרות אני לוקחת לעצמי רבע שעה, בלי לעשות כלום, פשוט לנקות את הראש ולהתכונן ליום חדש ועמוס.

 2. בכל הזדמנות אני לומדת משהו להעשרה, לאו דווקא בתחום הקוסמטיקה.

 3. שיחת התעדכנות יומית עם שתי האחיות שלי, שתמיד נותנות לי את העצות הכי טובת והכי כנות איתי. זה משהו שנותן לי הרבה כוח. 


ההשפעה הכי חיובית שיצאה לך מתקופת הקורונה


למדתי על עצמי שגם מתוך קושי אפשר להצליח, פשוט צריך להיות יותר יצירתיים. אין לי ספק שבקורונה המצאתי את עצמי מחדש, ולמדתי להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר - אבל מרחוק, עם אבחוני עור מדויקים ופיתוח מוצרים שנותנים מענה לכל בעיות העור. ברמה האישית, זכיתי להיות עם המשפחה הגרעינית שלי לאורך חודשים רבים, אחרי שנים רבות בהן עבדתי מסביב לשעון. זה עשה לנו רק טוב וגיבש אותנו.