מוצרי טיפוח לה ולו

המותג הישראלי הבינלאומי REBORN המתמחה במוצרים איכותיים לשני המינים (יוניסקס) המיועדים לקוסמטיקה, טיפוח ושיער מציע באתר האון ליין שלו שלל מוצרים המשלבים בין חומרים טבעיים לפעילים. ולנטיין הוא תירוץ מעולה לפנק את בן הזוג באחד מהמוצרים הללו או בקיט מתנה הכולל מספר מוצרים.

טווח מחירי המארזים: 149-399 ₪. 

מארז של חברת REBORN  (צילום: Gurfinkel design, יחצ)
צילום: Gurfinkel design, יחצ

 

המתנה האידאלית לוולנטיין

מסתבר שהישראלים אוהבים סקס (77% מהם ליתר דיוק סבורים כי סיפוק מיני משפרים את המנטליות הנשית שלהם) ויותר מזה - הם גם אוהבים צעצועי מין שיגוונו וישפרו את חיי המין שלהם. רשת סופר-פארם השיקה לאחרונה את קטגוריית ה- Sexual Wellness עם מותגים בכל הצבעים, הגדלים והווריאציות לצד מוצרי עזר, בהם חומרי סיכה, ויטמינים ותוספים. חלקם מיועדים לשימוש אישי נקודתי והאחרים לחוויה זוגית שתתן עוד צבע ותיבול לחיי המין שלכם.  

מחירים: תוכלו למצוא בסניפים את המותג PlusOne החל מ-89 ₪, ואת מוצרי הפרימיום של TOYBOX בטווח המחירים 180-250 ₪. בהמשך ניתן יהיה למצוא עוד מותגים נוספים רבים. 

קטגוריית ה- Sexual Wellness של סופר-פארם (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

לפנק את היקר לכם במארז מפנק וטבעי

פלטפורמת הביוטי טיפוח ולייף סטייל Oh!Glow למותגי אינדי שלא נוסו על בעלי חיים ומכילים רכיבים טבעיים מציעה מגוון מארזים לוולנטיין, המיועדת לנשים ולגברים. ניתן לרכוש מארזי טיפוח הכוללים בין היתר פילינג גוף, קרם פנים וידיים, שמן פנים, שמפו ומרכך. לחובבי הבשמים, ניתן לרכוש מארז בישום לו ולה עם ניחוחות משכרים.

מחיר: מארז לאישה – 411 במקום 444 ₪ (בשימוש בקופון LOVE 329), מארז לגבר - 279 ש"ח בשימוש בקופון LOVE  ₪ (במקום 336 ₪ ). מארזי בישום לגבר ואישה- החל מ-428 ועד 536. 

מארז מוצרי Oh!Glow לוולנטיין (צילום: יחצ חול)
צילום: יחצ חול
 

 

שפתיים ורדרדות לנשיקת חצות

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק את הידראגניסט - שפתון הזנה ולחות בגוון ורוד טבעי, להעשרה מיידית של השפתיים בלחות וחמצן. מבוסס על טכניקה ביו-אסתטית המעודדת את כניסת החמצן לתאי העור. השפתון מכיל חומצה הילרואנית ומועשר בחמאת שיאה מזינה, המחליקה את מרקם העור ומעניקה לו לחות לאורך כל היום. בעל מרקם פעיל ועשיר של נגזרות שמנים מהצומח. 

מחיר: 99 ₪. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק.

שפתון הזנה ולחות ליראק (צילום: יחצ חול)
שפתון הזנה ולחות ליראק | צילום: יחצ חול

 

נוחות מירבית לבית

אין כמו מתנה פרקטית ובימי החורף הקרים האלה, נעלי הבית האיכותיות של רשת הנוחות לאפייט שמיוצרות באיטליה עוטפות את כפות הרגליים ומספקות תמיכה. תוכלו לפנק את בן או בת הזוג עם שלל הדפסים ועיצובים מיוחדים עם נעל בית שלא תתבלה במרה ותלך איתכם רחוק (בתוך הבית). 

 

מחיר: 149 ש"ח. 

נעלי בית של לאפייט (צילום: אביב רפסבורגר)
צילום: אביב רפסבורגר

סבא וסבתא נהנים מסקס

סבא וסבתא של ההווה הם שונים לחלוטין ממה שהתרגלנו לחשוב עליהם. הם עסוקים בטיולים מסביב לעולם, מפגשים עם חברים ושומרים על הבריאות.  כאמור, למיניות אין באמת גיל והיא לא שמורה לצעירים והיא חלק בלתי נפרד מבריאות, לכן וולנטיין הוא רק תירוץ להעניק לבן או בת הזוג מתנה שגם אתם תוכלו ליהנות ממנה. רשת Good life שמתמחה במגוון פתרונות לבני הגיל השלישי מציעה מוצרים גם בתחום הבריאות המינית לה ולו. בין המוצרים ניתן למצוא ויברטור נשי במיועד רק לאיזור הדגדגן או ויברטור שמאפשר גירוי לדגדגן ולנקודת ה-G במקביk,  סט ביצי קוגל שמאפשרים חיזוק של שרירי האגן, או משאבת פין לגבר.

מחיר:  טווח המחירים נע בין 260-320 ₪.

מוצרי בריאות מינית של רשת good life (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

הפתרון המושלם למראה עור צעיר יותר

קליניק מציעה לאוהבים מארז רומנטי וססגוני Smart Moisturizer Value Set למראה פנים קורן וצעיר יותר. הסט כולל: קרם לחות ליום, סרום אנטי אייג'ינג 10 מ"ל וקרם עיניים 5 מ"ל.

מחיר: 385 ₪

כרית ג'נטלמן (צילום: יחצ)
כרית ג'נטלמן | צילום: יחצ

 

מסאז' מפנק מכל מקום

ברשת ואתר ג'נטלמן תוכלו למצוא שלל מתנות לגבר ולאישה, ביניהן כרית שיאצו מפנקת עם שני מנועים עוצמתיים שתאפשר לכם לקבל עיסוי שיאצו בכל מקום שתבחרו. כרית הצווארון עשויה ספוג ויוסקו אלסטי, עם בד קטיפתי 100% כותמה סרוקה, המייצרת תמיכה בין הצוואר לעמוד השדרה, ומאפשרת נוחיות מקסימלית שמותאמת לכל מבנה ראש וצוואר. כוללת 3 תוכניות: עיסוי שיאצו , עיסוי רטט, שיאצו + רטט.

 

מחיר: 199 ₪. להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן.

קליניק מארז (צילום: חול)
קליניק מארז | צילום: חול

 

מתנה לגוף ולנפש

ברא צמחים מציעים מארז מפנק ליום האהבה המכיל מוצרי קוסמטיקה טבעיים לכל חלקי הגוף - Be Nurture, הכולל: שמן ארגן – ARGAN OIL , קרם לכף הרגל – Foot`s Roots, קרם לילה להתחדשות העור –  Night Cream, SOAP CEDARWOOD AND HONEY, סבוניה מעץ טבעי.

מחיר: 225 ש"ח. להשיג בחנויות ברא צמחים ובאתר.

מארז "ברא צמחים" (צילום: צור קוצר, יחצ)
מארז "ברא צמחים" | צילום: צור קוצר, יחצ