חברת עדי'ס לייף סטייל יפסיקו ללוות את מסעדת הרברט סמואל ירושלים
החל מסוף השבוע הקרוב מסעדת הרברט סמואל הירושלמית לא תהיה חלק מקבוצת עדי'ס לייף סטייל ולא תישא את השם "הרברט סמואל". המלון ימשיך להקרא הרברט סמואל והפסקת הפעילות מתייחסת למסעדה בירושלים בלבד, ואין שינוי לגבי הפעילות של הרברט סמואל בריץ קרלטון הרצליה. כמו כן, המסעדה העתידית והכשרה של הקבוצה ביפו לא צפויה להיפתח כמתוכנן. 

פופ אפ קרמבו חורף בקניון עזריאלי, תל אביב
שי גולן, זוכה תחרות בייק אוף ישראל, הקים פופ אפ ייחודי לחודש אחד בלבד בקניון עזריאלי ת"א. הפופ אפ כולו סובב סביב הקרמבו בגרסה חדשה ומשודרגת. הדוכן ממוקם בקומה הראשונה בקניון במעגל המרכזי. בכל יום יוכנו בדוכן הפופ אפ כ-15 סוגים שונים של קרמבואים אשר מבוססים כולם על פירות טבעיים או טעמים כמו וניל וקפה  (הקרמבואים מצופים בשוקולד חם ומגוון תוספות). מחיר כל קרמבו הוא 15 שקלים ליחידה וכולל שוקולד חם ותוספות ללא הגבלה.

מסעדת Street Kitchen החדשה במתחם האאוטלט בבילו סנטר
מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, משיק מסעדה חדשה - מסעדת Street Kitchen, בראשות השף הראל עמרם. המסעדה מעוצבת בסגנון רחוב אירופאי ותשתרע על 400 מ"ר עם כ-200 מקומות ישיבה. מדי שישי ושבת בבוקר החל מהשעה 9:00 ועד 12:00 המסעדה תציע מגוון ארוחות בוקר בסגנון בופה עם מגוון גבינות מסוגים שונים, סלטים, לחמים, מיצים סחוטים ושתייה חמה. המסעדה פתוחה בתקופת ההרצה בימים ראשון עד חמישי בין 12:00-22:00, ובשישי ושבת החל מ-9:00 ועד אחרון הלקוחות.

Street Kitchen. מתחם האאוטלט, בילו סנטר

השף גרנדו ואסקואז מגיע להתארח בגרינברג ביסטרו, תל אביב
בתאריכים 15-16/11 (ימים ג' ו-ד'), יתארח בגרינברג ביסטרו השף המקסיקני GERARDO VAZQUEZ שנבחר על ידי הקונסוליה המקומית להיות שגרירה הקולינרי של מקסיקו בארץ. בתפריט, שלצדו יוגשו טעימות טקילה שונות, יוגשו בין היתר: הסיקילפאק - ממרח של עגבניות, דלעת וצ'ילי מקסיקני מוגש עם טורטיות לוהטות (38 שקלים), סופסיטוס - טורטייה של שעועית שחורה מטוגנת עם קקטוס, כוסברה, פטרוזיליה, נענע וגבינת בקר רכה (48 שקלים), סלט מילפה אלטה - קקטוס מקסיקני, עגבניות, בצל, פיטריות וגבינת קוטיחה.

ביסטרו גרינברג. אורי צבי גרינברג 25, אזורי ח"ן תל אביב. 03-6136132

מסיבת בוז'ולה בבאשר פרומז'רי, חיפה
בסניף החיפאי של רשת המעדניות באשר פרומז'רי יחגגו ביום חמישי ה-17.11 את פתיחת הבוז'ולה במסיבה שבמהלכה יימזגו יינות בוז'ולה מקוריים מצרפת. בנוסף ליין, יוגשו טאפסים מיוחדים וגבינות בוטיק. במהלך החגיגה תינתן הנחה של 10% על כל המוצרים במעדנייה.

באשר פרומז'רי. גרנד קניון חיפה. 04-8268228

חוגגים בוז'ולה בסניפי דרך היין
ביום חמישי ה-17.1, בין השעות 20:00 ל-22:00 ,יחגגו את חגיגות הבוז'ולה בסניפים הבאים של רשת דרך היין: תל אביב חשמונאים, תל אביב השלום, צומת סביון, נס ציונה וברמת השרון. ביום שישי ה-18.11 יחגגו בין השעות 11:00 ל-15:00 בסניפים G צמרת, דיזנגוף סנטר, גבעתיים, מודיעין, רעננה וביבנה. הכניסה לאירוע היא ללא תשלום ולצד היינות יוגש כיבוד קל. הכניסה לבני/ות 18+ בלבד.

לפרטים

חגיגות הבוז'ולה בויינדרופ, פתח תקווה
המרכז המקצועי ליין, אלכוהול וטבק winedrop ב-y center פתח תקווה חוגג את חגיגות הבציר באירוע הבוז'ולה ביום שישי ה-18/11 בין השעות 10:00-15:00. באירוע יוגשו יינות הבוז'ולה החדשים מבציר 2016 ועוד כ-10 סוגי יין נוספים . הכניסה והטעימות חינם.

ויינדרופ. Ycenter, פתח תקווה. 03-9221979

תפריט עסקיות חדש במאפו החדשה, תל אביב
השף ניר צוק משיק את תפריט עסקיות החדש במסעדת מאפו שיוגש בכל יום בין השעות 12:00-15:30. בין המנות: חזה אווז בצלייה איטית ביין ואוכמניות שחורות; קריספי בשר כנפיים ברוטב גספאצ'ו נקטרינות; וריזוטו של פריקי וארבוריו תרד עם גבינה טבעונית; בלוטין עוף במילוי עגל עם אורז שחור; לברק במילוי אורז אדום צלוי בתנור עם שמן זית GO עשבים; טורטליני אווז בקרם קשיו GO צלפים; ופילה מוסר ים על ירקות אורגנים צלויים בתנור. תפריט העסקיות יוגש מידי יום (ראשון עד חמישי) בין השעות 12:00-15:30.

מאפו. רחוב מאפו 9 מלון פרימה סיטי תל אביב, 03-7629002

קפה ג'ו מגיע לקמפוסים ברחבי הארץ
רשת קפה ג'ו משיקה תת מותג תחת השם ג'ו קולג', שיפעל בקמפוסים שונים ויציע תפריט במחירים המותאמים לסטודנטים. הסניפים הראשונים נפתחים עם שנת הלימודים האקדמית החדשה באוניברסיטת תל אביב ובמכללות סמי שמעון. בתפריט ניתן למצוא כריכים גדולים (18-19 שקלים), סלטים (17-22 שקלים), טוסטים (14-17 שקלים), פסטות (19 שקלים), פיצות (10-12 שקלים), ארוחות בוקר (15-25 שקלים), ותפריט נרחב של קפה.

מל ומישל חוגגים עשור של פעילות, תל אביב
במהלך חודש נובמבר יציינו השף ניר ויימן והמסעדה עשור של קולינריה איטלקית. לכבוד המאורע החליט ויימן להחזיר מבחר מנות קלאסיות מכל שנות פעילות המסעדה. הוא בחר מנה אחת מכל שנה וביחד הן מרכיבות את התפריט השלם. בין המנות שהוחזרו לתפריט: מרק בצל פשוט, גבינת גרנה פדנה, קוניאק וקרוטונים (מתוך תפריט 2007) , ניוקי אלה רומנה, מוקרמים בתנור פיצה על רוטב פטריות פורצ'יני (מתוך תפריט 2010), סלטימבוקה- סקלופיני עוף אורגני עם פרושוטו ומוצרלה ברוטב בלסמי דבש או לימונה (מתוך תפריט 2011), ושרימפס רוקט- קריספי שריפס על רוטב פינו גריג'יו, שמנת ולימון (מתוך תפריט 2013). התפריט יוגש החל מהיום, ה-15 לנובמבר, ועד לסוף החודש. מחירי המנות נעים בטווח ה-44-86 שקלים למנה.

מל ומישל. בן יהודה 155, תל אביב. 03-5293232

מל ומישל (צילום: דניאל לילה,  יחסי ציבור )
חוגגים 10 שנות קיום במל ומישל | צילום: דניאל לילה, יחסי ציבור

סדנת שייקים בחווה החקלאית על גג הדיזנגוף סנטר, תל אביב
ירוק בעיר, החווה החקלאית-עירונית שעל גג דיזנגוף סנטר, תארח סדנת שייקים ירוקים שתכלול הכנת שייקים ירוקים שונים, תוך למידה על חשיבותם וערכיהם של עלים ירוקים, ועל עקרונות התזונה האינטגרטיבית. את הסדנה תעביר רוני בבצ'יק, מאמנת תזונה אינטגרטיבית מוסמכת ומנחת סדנאות לבישול בריא. הסדנה תתקיים ב-22.11 והמחיר למשתתף הוא 100 שקלים וכולל חוברת מתכונים מתנה.

להרשמה: 03-62110410

טעימות יין ובשר ביקב ויתקין, כפר ויתקין
יקב ויתקין השיק לאחרונה את מרכז המבקרים החדש שלו ואת הסדרות החדשות של היינות הכשרים בסדרת "מסע ישראלי". בנוסף לטעימות היין הנערכות בכל צהרי יום שישי, ב-18 בנובמבר החל מהשעה 10:00 יארח מרכז המבקרים של היקב את קייטרינג Meat n'sweets שיציע לאורחים ביקב מבחר בשרים במקום וטייק אוויי במשקל.

יקב ויתקין. א.ת. כפר ויתקין, כפר ויתקין, 40200. 09-8663505

תפריט סתיו במסעדת גריג, תל אביב
תפריט הסתיו החדש של השף עידו פיינר ממסעדת Garrigue יביא את הטעם העכשווי של קופנהגן, לונדון וסן סבסטיאן. בין המנות החדשות: קלאמרי - קרם פלפלים, זוקיני צלוי ועגבניות צלויות, לימון מסוכר, בזיליקום (55 שקלים), פטוצ'יני מולים - רוטב עגבניות, ציר דגים, יין לבן, פלפל שאטה, בזיליקום (75 שקלים), סלמון - קרם שומר מעושן, שומר צלוי, רוטב יין לבן (60 שקלים), דג ים - גזרים ותפוחי אדמה צלויים, פטריות, רוטב חרדל (130 שקלים) ושניצל כבד אווז - ציפוי פירורי לחם תבלינים, רוטב יין אדום, קציפת טימין ודבש (85 שקלים). את התפריט ניתן לטעום גם במסגרת תפריט יומי: ארוחה מובנית המורכבת מפתיח, מנה ראשונה, מנת ביניים, עיקרית וקינוח ב-180 שקלים לסועד (המוגשת בכל ערב למעט שישי). כמו כן, יחגגו בגריג את חגיגות הבוז'ולה ביום חמישי, ה-17.11. במהלך האירוע יוגש יין הבוז'ולה בסגנון קרו מורגון מהיקב מארסל לה פאייר מבציר 2015. לצד היין יגיש השף עידו פיינר מנות קטנות כמו קרוקטים וספיישלים בסגנון צרפתי מאזור בורגון. 

גריג. אחד העם 15, תל אביב. 03-9030677

גריג (צילום: אנטולי מיכאלו,  יחסי ציבור )
תפריט סתיו חדש במסעדת גריג | צילום: אנטולי מיכאלו, יחסי ציבור

סניף חדש לשיפודי ציפורה אקספרס
רשת ציפורה אקספרס חונכת סניף חדש בשיבא מרקט בתל השומר אשר נפתח רשמית לקהל אתמול, יום שלישי ה-15/11. שעות פתיחת הסניף: ראשון עד חמישי, 10:00-22:00 ושישי החל מ-10:00 ועד שעה לפני כניסת שבת.

ציפורה. שיבא מרקט, תל השומר, רמת-גן

תפריט ספיישלים חדש בלה ביסטרו, חולון
מסעדת le bistro bar שממוקמת במתחם עזריאלי בחולון מצרפת לתפריט הקבוע שלה מבחר מנות ספיישל כמו ממולאי הבית, דג אמנון אסייתי, מוקפץ אנטרקוט, מחבת פירות ים ובוסטון סטייק. כמו כן, בשעות הצהריים יוגשו במקום ארוחות עסקיות החל מ-35 שקל. 

לה ביסטרו. הרוקמים 26, חולון. 03-6047485

אין תמונה
ספיישלים חדשים בלה ביסטרו

תפריט חורף ביאניביצ'י, בוסתן הגליל
מסעדת יאניביצ'י משיקה תפריט חורף חדש. בין המנות החדשות של השף עידן רקיר: חזה ברווז צלוי - קרם סלק, טוויל פריקי, קוואיר בלסמי מיושן, ציר ברווז ואמרנה, גזרים אורגנים, שום קונפי ואבקת שאלוט; מולים מרוקאים – חמאת סוביניון בלאן, שום, צ'ילי, בצל, חריימה עגבניות וגרגרי חומוס, כוסברה ולאבנה כבשים; ירוקים של סתיו – שומר, קולורבי, ארטישוק בלימון, מלפפון, צ'ילי, סלרי, זעתר, אפונת גינה, שקדים קלויים, קרם טחינה, יוגורט ושמן זית; וריזוטו חורף.

יאניביצ'י. בוסתן הגליל, 050-9992511

תפריט חורף בגוז' ודניאל, מושב בני ציון
השף שניר אנג סלע ממסעדת גוז' ודניאל מציג תפריט חורף חדש. בין המנות בתפריט: קלמרי סיציליאני עם עגבניות, פלפל חריף, אנשובי, לחם קלוי, לימון ועשבי תיבול (44 שקלים), ירקות חורף עם עדשים שחורים (46 שקלים), פילה לבן עטוף בבייקון (98 שקלים), פטוצ'יני ירוק ופטריות (68 שקלים) וגירוס טלה ופריקי עם יוגורט (86 שקלים).

גוז' ודניאל. אנשי בראשית, מושב בני ציון. 09-7714122

תפריט מרקים חדש בקפה עלמא, פתח תקווה
בית הקפה החברתי קפה בעלמא מגיש החל מהשבוע תפריט מרקים חדש. בין המרקים: מרק כתום עשוי מגזר, דלעת ובטטה; מרק בצל עם ציר ירקות ויין לבן; מרק עדשים פיקנטי עם עדשים כתומות, ירקות שורש ולקט עשבי תיבול. מחיר כל המרקים הוא 31 שקלים והם מוגשים עם לחם הבית וקרוטונים.

קפה בעלמא. מרכז Ycenter, פתח תקווה, 03-9040727

תפריט חורף במסעדת זכאים, תל אביב
מסעדת זכאים משיקה תפריט חורף חדש המורכב ממנות נוסטלגיות לצד מנות חדשות. בין המנות החדשות:
שקשוקה לשון הפר - עגבניות צלויות, בצל, פלפל חריף ושום עם עלי לשון הפר מלאים במחמצת וזרעי עגבניות עם טחינה (59 שקלים); גונדי כרובית- ופל חומוס, כרוביות צלויות, צזיקי, חומוסים קלויים ורוטב גונדי (59 שקלים); סלט ניסוואז - תפוחי אדמה "בלו ליפס" שרופים, שעועית ירוקה, זיתי קלמטה, בצל, איולי שום ושמן אריסה (52 שקלים); סלט קיסר - חסה רומית, איולי אבוקדו, קרוטונים בקונפי שום ולימון פרסי ואגוז מלך מגורד ׁ(56 שקלים); וחורשט סבזי - עלי לשון הפר ועולש, לימון פרסי, קוביות צלויות של ארטישוק ירושלמי ומיץ לימון על תפוח אדמה צלוי (62 שקלים). כמו כן, מוגש במסעדה ראנץ' בכל סוף שבוע, בימים שישי ושבת, בין השעות 12.00-16.00.

זכאים. סמטת בית השואבה 20, תל אביב יפו. 03-6135060

זכאים (צילום: אופיר יעקבי,  יחסי ציבור )
תפריט חדש בזכאים | צילום: אופיר יעקבי, יחסי ציבור


תיאבון לעזור לרגל יום זכויות הילד הבינלאומי
המסעדות כרמים, קימל, אלבי, טנטי באצ'י, חנדל'ה, סילו, טורקיז, פורט קפה, וניליה, השוק בנמל, אלפרדו ועוד מסעדות ושפים מובילים בישראל מתאחדים לקראת יום זכויות הילד הבינלאומי החל ב-20 בנובמבר. הפרויקט החברתי רותם את הציבור כולו בשבוע שבין ה18/11-26/11 (משישי ועד מוצאי שבת שאחרי) יחד עם כל המסעדות שיתרמו מרווחיהם למען ילדי אגודת SOS כפרי הילדים.

לפרטים 

>> לכל חדשות האוכל