צמרת הקולינריה הישראלית הגיעה אמש (ראשון) לשרונה מרקט בתל אביב, להשקת פרויקט המסעדות הטובות ביותר לשנת 2022 של אתר mako. את האירוע הנוצץ הנחתה ריטה גולדשטיין, שם הוכרזו שמות המסעדות שמתמודדות על התואר. השף חיים כהן והמסעדנית רותי ברודו זכו בפרס הוקרה מיוחד על תרומתם לענף הקולינריה בארץ. 

שר התיירות יואל רזבוזוב, שנכח באירוע, אמר לכתבת "חי בלילה" רומי גיאור, כי הוא מכיר בחשיבות של הקולינריה הישראלית לעידוד התיירות בארץ. "אני מודע לזה שמסעדות טובות מביאות תיירים, אנחנו מתגאים בכך. קולינריה איכותית שמה את ישראל על מפת העולם. זה מביא לנו תיירים איכותיים שמכניסים הרבה כסף". שר האוצר אביגדור ליברמן שלח ברכה מוקלטת.

מי תהיה המסעדה הטובה בישראל לשנת 2022? (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
"קולינריה איכותית שמה את ישראל על המפה". רזבוזוב | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

עוד הגיעו: השף ישראל אהרוני יחד עם נבחרת העשור של "מאסטר שף". השפים יחיאל זינו, אבי קשי, אורי ירמיאס ורז רהב. המוזמנים נהנו מהופעת סטנדאפ של הקומיקאית תום יער ומאוכל טוב של מיטב המסעדות: "המזנון" של אייל שני, "רחל בשדרה" של השפית רחל בן אלול והרינג מהדוכן המפורסם של שרי אנסקי.

בשיתוף מותג הבירות "אסטרייה דאם", מותג הציוד למטבחים "קיטשן ליין", מותג השתייה "פררלה" ומלונות בראון. האירוע הופק על ידי מור שובבו, "ג'ינג'ר תקשורת". 

אירוע גאלה - רותי וחיים (צילום: הגר בדר)
רותי ברודו וחיים כהן | צילום: הגר בדר

החל מהיום (5.9) תוכלו גם אתם לקחת חלק בבחירת המסעדות הכי טובות.

מוזמנים להיכנס לבחור ולהשפיע >> כאן

וגם לחגוג את השבועיים הכי מסקרנים של 2022 ב-11 מסעדות שמציעות ארוחות צהריים חד פעמיות שיוגשו למשך יומיים בלבד או ב-20 מסעדות ברחבי הארץ שיגישו ארוחת טעימות מיוחדת תמורת 250 שקלים.

 

אירוע גאלה בשרונה (צילום: הגר בדר)
מנחת הטקס ריטה גולדשטיין | צילום: הגר בדר

אירוע גאלה - אורי בורי (צילום: הגר בדר)
אורי בורי | צילום: הגר בדר

אירוע גאלה - טיטמן ותומר טל (צילום: הגר בדר)
השף מוטי טיטמן (מסעדת מלגו ומלבר) והשף תור טל | צילום: הגר בדר

אירוע גאלה - דוד קישקה ואפרת אנזל (צילום: הגר בדר)
דוד קישקה ואפרת אנזל | צילום: הגר בדר

אירוע גאלה 2 - השר יואל רזבוזוב (צילום: הגר בדר)
השר יואל רזבוזוב | צילום: הגר בדר

_OBJ _OBJ