לרגל בחירת המסעדות הכי טובות 2022,  עשרים המסעדות הכי נחשקות מהצפון ועד דרום יגישו החל מיום ראשון הקרוב תפריטי ספיישל עם המנות האייקוניות של השפים, ב-250 שקלים לסועד. לצד האוכל תוגש בירת "אסטרייה דאם" מספרד שמביאה את הניחוח הים תיכוני ומתאימה למטבח הישראלי ופררלה - מותג המים המוגזים הטבעיים מאיטליה, היחיד מסוגו בעולם.

אם אתם אוהבים אוכל, אל תפספסו את ההזדמנות לטעום את ה-The best of the best ושריינו עוד היום מקום באחת הארוחות האלה. אם תתמהמהו, לא יישאר לכם מקום.

שיינע (צילום: אסף קרלה,  יח"צ)
שיינע | צילום: אסף קרלה, יח"צ

שיינע 5-9 בספטמבר

במסעדת שיינע האינטימית של השף אסף גבאי תוכלו לטעום ארוחה שתורכב ממנות כמו בויאבז סרטנים עם קלמרי ושרימפס, פילה דג ים עם מולים, בר בלאן וברוסקטה מחמצת וסביצה דג ים המפורסם של השף עם כוסברה, קרפצ’יו ומלפפון. לקינוח תוכלו לבחור בין מספר קינוחים ביניהם גם קרם וויסקי עם קרמבל שקדים וגנאש שוקולד.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

 

מנות סושי אהובות - TYO  (צילום: אנטולי מיכאלו)
מנות סושי אהובות - TYO | צילום: אנטולי מיכאלו

TYO בין 5-9 בספטמבר

בבר המסעדה היפני רקחו עבורכם ארוחה עם מגוון מנות סושי. היא תכלול נאגי מאקי, גונקאן וסביצ׳ה המאצ׳י למנה הראשונה, קומבינציית סושי לבחירה למנה העיקרית וקינוח שימתיק את סיום הארוחה.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

 

מסעדת אלנה המחודשת  (צילום: דנה פרידנלנדר אורן,  יח"צ)
מסעדת אלנה המחודשת | צילום: דנה פרידנלנדר אורן, יח"צ

אלנה 5-9 בספטמבר

במסעדת אלנה מציעים ארוחת טעימות עם מנה ראשונה כמו ליטל ג'אם צלוי, עיקרית כמו טורטליני מלוחייה, פיצ'י קצ'יו אה פפה, חצי שיפוד תמנון או ניוקי סולת. לקינוח תוכלו לבחור בין 3 אופציות ביניהן טארט שוקולד שמן זית.

להזמנת מקומות >> לחצו כאן

 

הלנה בנמל (צילום: שרית גופן,  יחסי ציבור )
הלנה בנמל | צילום: שרית גופן, יחסי ציבור

וייס 11-15 בספטמבר

מסעדת וייס הממוקמת בבניין מרהיב משנת 1909 השף גיל דאהן הרכיב תפריט ייחודי בכדי ליצור עבורכם חווית טעמים ישראלית. יש בתפריט הזה מנות כמו פנה קוטה תירס עם שרימפס קריסטל וציר שרימפס, טורטליני כרוב צלוי וגבינת סנט מור עם חמאת לימון ומרווה וגבינת קדוש וסיטנה טלה בקוג׳י, קרם תירס, צ׳ילי מותסס, טונקה וברוקומיני צרוב.

להזמנת מקום>> לחצו כאן

 

טרטר דה בף, מסעדת מונא (צילום: נועם פריסמן, יחסי ציבור)
טרטר דה בף, מסעדת מונא | צילום: נועם פריסמן, יחסי ציבור

הלנה בנמל 11-15 בספטמבר

הלנה בנמל של השף עמוס שיאון שוכנת באחד האתרים היותר שמורים ויפים בישראל – הנמל העתיק של קיסריה. במסגרת אירועי המסעדות הכי טובות 2022 תוגש בה ארוחה שתכלול בין השאר גבינת מנורי עם ריבת דלעת עטופה בעלי תאנה צלויה ומוגשת על יוגורט עיזים ופיסטוקים, פילה חזיר מהגריל בזיגוג חמאת בוטנים ודבש מותסס וגם קינוח גלידת טחינה ודבש תמרים המפורסמת.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

סביצ'ה מרסא סטייל לוקס (צילום: אפיק גבאי, יחסי ציבור)
סביצ'ה מרסא סטייל לוקס | צילום: אפיק גבאי, יחסי ציבור

מונא 11-15 בספטמבר

באחת המסעדות היפות והרומנטיות בירושלים אשר שוכנת בבית האמנים, השפים מושיקו גמליאלי ואיתמר נבון יגישו ארוחה שתכלול את מנות הדגל בינהן קרוקט קוד, אניולוטי תירס ושקדי עגל עם גריסים קלויים. בין הקינוחים יציעו בין היתר גם עוגת גבינה עם יוגורט, פטל וורמוט.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

אריא. שישברק (צילום: גל זהבי,  יח"צ)
אריא. שישברק | צילום: גל זהבי, יח"צ

LUX בין 11-15 בספטמבר

השף עלאא מוסא ישמח לארח אתכם לארוחה שמורכבת מהמנות האייקוניות של המסעדה שלו: סביצה לוקס סטייל, תבולה דג ים, שישברק דגים, סלט קלמרי ולבנה סומק ו"בלגאן משוק עכו". לסיום הארוחה תוכלו לקנח עם קינוח ליאלי בירות המפורסם.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

 

קאב קם - (צילום: בני גם זו לטובה, mako אוכל)
קאב קם - | צילום: בני גם זו לטובה, mako אוכל

אריא 11-15 לספטמבר

במסעדתו של השף גיא גמזו אשר שוכנת בקומה השניה של בניין באוהאוס יפייפה תוכלו לטעום ארוחה שתורכב ממנו כמו נוני טוקי - טארטלט ממולא בבשר נא קצוץ, שישברק גבינות מלוחות עם קציפת יוגורט כבשים חמימה ולגמן - ציר בקר עם פלפלים מתוקים וחריפים, אטריות בעבודת יד, חלמון ביצת שליו וצלעות בקר מפורקות בבישול ארוך.

להזמנות מקום>> לחצו כאן

 

פלה פאד פיקנג (צילום: מיטל סולומון)
פלה פאד פיקנג | צילום: מיטל סולומון

OLE  בין 11-15 בספטמבר

אולה השוכנת בין נווה צדק לפלורנטין היא מסעדתו החדשה של השף אורן אסידו. אסידו יגיש לכם במסגרת אירועי המסעדות הכי טובות 2022 לחם ברברי עם מטבוחה, שופלור רימונים עם שקדים, את סיגר דגים המפורסם ואת אטריות הדג המפורק עם ציר דייגים ואריסה.

להזמנות >> לחצו כאן

 

 ג'יבנה צרובה. אנימאר (צילום: ספיר קוסא,  יח"צ)
ג'יבנה צרובה. אנימאר | צילום: ספיר קוסא, יח"צ

קאב קם 11-15 בספטמבר

בבר-מסעדה מבית היוצר של מסעדת בית תאילנדי המוערכת הרכיבו ארוחה מיוחדת עם מנות הדגל כמו סאי הואה גאי יאנג - נקניקיית בקר עסיסית עם שורשים וקארי אדום, פלה יאנג באי טונג - לברק שלם עטוף בעלה בננה ומבושם בעלי כפיר ליים ולמון גראס ולקינוח לוט צ׳ונג המפורסם - אטריות ופניני טפיוקה שמכינים בחלב קוקוס.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

 

קוביות מונג'וק (צילום: גל זהבי, יחסי ציבור)
פסקדו - קוביות מונג'וק | צילום: גל זהבי, יחסי ציבור

בית תאילנדי 11-15 בספטמבר

המסעדה התאילנדית הכי אהובה בארץ תגיש לכם ארוחת טעימות מיוחדת שלא תרצו לפספס. היא תכלול מנות כמו יאם פלה הנג - מליטות פריכות מיובשות ב״שמש אחת״ בסלט חריף, פאד פונג קארי טאלה - שרימפס קריסטל אם קלמרי וסקאלופ, אבקת קארי וביצה טרופה ולקינוח יוגש פונץ׳ חלב קוקוס עם פניני טפיוקה, פירות וקרח כתוש.

להזמנות מקום>> לחצו כאן

 

קופי בר, תל אביב (צילום: גל קלדרון)
צילום: גל קלדרון

יפו תל אביב 11-15 בספטמבר

במסעדתו המוערכת של השף חיים כהן תוגש ארוחה מרגשת עם מנות כמו טרטר דג ים סלט מים אופאלי, שפנדרה טלה צלוייה בטאבון, שישברק ממולאים בלבנה מבושלים ביוגורט וגבינת המאירי, טלה חמש שעות עם חורשט חמציץ ושעועית לימה וניוקי תפחי אדמה עם קצ׳ו צ׳צ׳י. לקינוח תוכלו לבחור בין פודינג סולת (לילות ביירות), קרם פיסטוק גזייאנטב, אקלר טירמיסו או כנאפה זוגי.

להזמנת מקומות >> לחצו כאן

סשימי אינטיאס (צילום: אסף קרלה, יחסי ציבור)
סשימי אינטיאס | צילום: אסף קרלה, יחסי ציבור

אנימאר 12-15 בספטמבר

השף הלל תווקולי שמתמחה במטבח Med To Table  יציע במסעדה שלו ארוחה עם מנות מיוחדות כמו גבינת ג'יבני צרובה עם קריספי עלי גפן, סיגר טלה ומרגז, טאבולה מאיסטנבול בחסה על קרח, קבב פרסי עטוף בפיתה דרוזית ולברק קריספי באורז קלוי.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

דריה 5-8 בספטמבר

מסעדת השף הכשרה של שף הלל תווקולי ממוקמת במלון הילטון בתל אביב ולכבוד פרויקט המסעדות הכי טובות 2022 תוגש בה ארוחה שתתחיל מפתיחים, תמשיך עם מנות ראשונות ביניהן קרקר פיצוחים עם דואה וסמבוסק כתף בבישול ארוך ולאחר מכן יגיע תורן של עיקריות כמו פילה דוראד בפפריקה מעושנת עם קרם תירס או קבב טלה עטוף בפיתה סאג'. לקינוח תוגש פאלודה - מרק חלב שקדים ומי זהר עם אטריות אורז, סורבה רוזטה ומי ורדים.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

פסקאדו 11-15 בספטמבר

במסעדת הדגים הכי מפורסמת באשדוד יגישו ארוחה חגיגית עם מנות הדגל של המסעדה: סשימי סחיטת עגבנייה ובוטארג וסלט תפוא וטונה, פסקדו פלנצה, נתחים של לברק עם בצל חרוך, פלפל חריף, עגבניות שרי ופסטו  ופילה דניס על הגריל עם שמן זית, עגבניות שרי, שום ועשבי תיבול.

להזמנת מקום>> לחצו כאן

קופי בר 11-15 בספטמבר

במוסד הוותיק והאהוב של קבוצת RTM שבבעלות רותי ברודו מכינים לכם ארוחת טעימות חגיגית עם מנות שהפכו לאורך שנות הפעילות הארוכות של המסעדה לאייקונים של הקולינריה התל אביבית. בין המנות שיוגשו: המבורגר ביין, סלט קיסרי, ריזוטו ים והקינוח המפורסם של עוגת גבינה.

להזמנת מקומות>> לחצו כאן

הוטל מונטיפיורי 11-15 בספטמבר

במסעדת הדגל של קבוצת R2M יגישו ארוחה שתתחיל עם מנה ראשונה כמו דג נא קולורבי יוזו, סלט אנדיב או נאמס. לעיקרית תוכלו לבחור בין דניס, צ׳יקן טיקה וצלע חזיר. לסיום הארוחה תוכלו לבחור בין קינוח סנטאונורה לבין מוס שוקולד המפורסם.

להזמנת מקומות>> לחצו כאן

CENA  בין 12-17 בספטמבר

השף תומר אגאי, השואב השראה מהמטבחים המסעירים של דרום איטליה בואכה צפון אפריקה יגיש ארוחה שתתחיל עם מנאייש, תמשיך עם טרטר פיאומנטזי ותגיעה לשיאה בעיקריות כמו פיצה אדומה או ניוקי מהטאבון ברוטב בר בלאן.

להזמנת מקום >> לחצו כאן

_OBJ

קילומטרז' 12-17 בספטמבר

קילומטרז' היא מסעדת השף של עידן בושרי, הזוכה בתוכנית הריאליטי "המסעדה הבאה של ישראל" והיא שוכנת במלון "ברוט" של רשת מלונות בראון. כאן תוכלו לטעום במסגרת ארוחת הספיישל מנות כמו ליטליני - כיסוני קרם תירס, עם עלי באק צ׳וי וחמאת קרמל מלוח ואת מנת הטורטלינאז׳ - פילה מוסר וטורטליני פטאייר עם קרם גבינות טחינה וחציל קלוי.

להזמנת מקום>> לחצו כאן