מכירים את הרגע הזה בו אחת מחברות המזון המהיר יוצאת בקמפיין פרסומי חדש ומציפה את העיר שלכם בתמונות מושלמות של המבורגרים או צ'יפס מבריק, ובלוטות הטעם שלכם מתחילות לעבוד שעות נוספות? אז זה בדיוק מה שקרה לאנה ורצברגר בת ה-64 מניו יורק, רק שבמקרה שלה - הסיפור קיבל תפנית מפתיעה דווקא כשהיא החליטה ללכת על זה ולרכוש לעצמה את המנה המבטיחה. 

לפני מספר שבועות חזרה ורצברגר לביתה ובדרך נתקלה בפרסומת של חברת המזון המהיר KFC שהציגה דלי מרשים ומלא כנפי עוף מושלמות. ורצברגר בדיוק התלבטה מה להגיש לבני משפחתה לארוחת הערב, ושלט הפרסומת סגר לה יופי של פינה. היא נסעה לסניף הקרוב של KFC, שילמה 20$ (לא מעט במונחי מזון מהיר, בטח בארה"ב), קיבלה את הבאקט העצום והמפורסם של הרשת, לא הציצה פנימה ונסעה ישירות לביתה בידיעה שהיא הולכת להאכיל את המשפחה שלה במשך יומיים עם הרכישה המשתלמת שלה. אז זהו, שלא. 

עוד באוכל טוב:

"חזרתי הביתה, פתחתי את האריזה, והדבר הראשון ששאלתי את עצמי היה איפה העוף שהבטיחו לי לעזאזל?", סיפרה ורצברגר לעיתון הניו יורק טיימס. "הייתי בטוחה שיש לי כאן לפחות שתי ארוחות. KFC טוענים שעם הבאקט הזה אפשר להאכיל משפחה שלמה, מראים אותו בשלטי חוצות כשכנפי העוף נשפכות ממנו החוצה, אבל זה שאני קיבלתי היה מלא עד החצי בלבד. זו פרסומת שקרית לחלוטין ובטח שאי אפשר להאכיל עם זה משפחה שלמה", סיכמה בכעס.

ורצברגר, כמו שכבר הבנתם, לא הייתה מוכנה לוותר והגיעה עד למשרדי הרשת בג'ורג'יה כדי לדרוש פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לה. התשובה שקיבלה מ-KFC ("הכנפיים הוצגו בהבלטה כדי להמחיש לאנשים את מה שיקבלו") לא סיפקה אותה, ואחרי שטענה בפניהם שכדי להציג את הכנפיים שלהם בהבלטה עדיף שיעשו את זה דרך הצלחת, היא אספה את העצבים שלה, זרקה את שני שוברי המתנה שהוענקו לה כפיצוי, חזרה הביתה, שכרה עורך דין ותבעה אותם על 20 מיליון דולר. איך זה יגמר? אנחנו מבטיחים להמשיך לעקוב ובפעם הבאה להזמין רק סלט וסודה. עלינו אף אחד לא יעבוד.

 (מקור)