אין תמונה
מתוך הבלוג. הלזניה שתציל את העולם, או משהו

אולי עכשיו קצת קשה לזכור את זה, אבל רגע לפני שכולם דיברו על המשבר הכלכלי, כולם היו עסוקים בחיבוק דובי קוטב לבנים ובפאניקה בנוגע לגורלו של הכדור שעליו אנחנו חיים. הטרנד הזה הגיע, כמובן, גם לאתרי האוכל.

האתר Sustainable table blog (שזה, בתרגום לא משהו – בלוג שולחני בר-קיימא), מוקדש לכל אלו אשר מאסו בבזבוז משאבי כדור הארץ ומשאבי הכיס, והחליטו ללכת על אוכל בריא בכל הכוח. ואנחנו לא מתכוונים רק לאוכל שבריא למאזן הקלוריות היומי שלכם, אלא לאוכל שבריא לכולם; לחיות שתכף תאכלו שגדלות בתנאים סבירים, לשכבת האוזון שחרדה בכל פעם שמטיסים דגי סלמון לקצה השני של העולם ולירקות והפירות, שתופתעו ודאי לשמוע, אבל הם גדלים בעונות מסוימות ומוקפאים ביתר העונות.

 תמצאו כאן כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא: מתכונים לאוכל אורגני בריא, טיפים לקניית אוכל שמותאם לאקלים המקומי, הודעות על מחקרים מפחידים בנוגע לדברים שמכניסים לכם לאוכל, רעיונות לשיבה אל האוכל המנחם מבית אמא ואפילו קווים מנחים לאוכל בריא שגם אינו יקר.
הבלוג הוא לוח המודעות של אתר בשם Sustainable Table, שם אפשר למצוא גם מידע על חנויות שמחזיקות אוכל אורגני, קווים מנחים לקניית אוכל אורגני, שאלות נפוצות בנושא וכן מאגר נוסף של מתכוני אוכל אורגני. כמעט עושה חשק לזרוק את הפיצה מרשת הפאסט פוד ולגשת למטבח להכין איזה מקל סלרי מתובל היטב בליווי לחם מחיטה טרום נבוטה.

האתר: Sustainable table blog
בשורה אחת: אני ואתה נשנה את השולחן
מתכונים ומאמרים מומלצים מהאתר:
לזניה דלעת
50 המאכלים שיהפכו אתכם ליפים יותר!
הרהורים על הקשר בין אוכל כשר לאוכל אורגני
מה אומרות התוויות על המצרכים בסופר?