אין תמונה
מתאים לכם מול הגמר?

אם יש משהו שאנחנו מוכנים לשים עליו כסף הוא שהיום לא יהיו פקקים בגהה. או באיילון. במחלף מורשה. אף אחד לא ייצא מהבית בין תשע לחצות. המדינה תשותק. כי היום זה קורה. אלו שלא ייצפו בגמר החי של "האח הגדול" (באמת יש כאלה?), ודאי ישאגו שהשופט בן זונה במשחק של מכבי תל אביב נגד סיינה. איך שלא יהיה, היום אתם בבית. אי לכך ובהתאם לזאת, אתם תהיו רעבים. מאוד. כי זה מה שבדרך כלל קורה כשאנחנו נרגשים ומתוחים מול מסך הטלוויזיה. מה שמותיר לנו שתי אופציות בלבד: להזמין פיצה או לעשות אחת.

לטובת אלה שחמים על מגשים, יש לנו בשורות טובות. רשת דומינו'ס פיצה נערכת בהתאם. "מניסיון של שנה שעברה, כל צפייה ב'אח הגדול' הקפיצה את מספר ההזמנות", אומר לנו אמיר, מנהל סניף דומינו'ס פיצה בתל אביב. "בגמר אנחנו צופים עומס, עד כדי גידול של 50% במכירות". בהתאם לזה, הרשת מבטיחה לתגבר את מצבת העובדים בכ-40%, להוסיף כ-330 קטנועים, והכי חשוב – להגיע תוך 30 דקות, בלי איחורים.

אם בכל זאת לא מתחשק לכם ליפול בסטטיסטיקה של אלה שהפיצה שלהם טעתה בדרך, השליח נפל קורבן לתאונה עם שליח סושי או חלילה החליט לעצור בפיצוצייה ולאכול אותה בעצמו, הנה כמה מתכונים קלילים ואיך לא, משמינים, שיהפכו את חווית הצפייה למעוררת תיאבון.

מאפה פסטה עם טריק

מתכון ערמומי של יעל גרטי, שמצריך מינימום מרכיבים ובסופו מתקבלת פשטידת פסטה חיננית ומקסימה, עם טעם עגבנייתי עשיר ומלבב. בניגוד לפשטידות פסטה אחרות, כאן אין זכר לגבינה צהובה ושאר שומני טראנס קטלניים, שזה מגניב, בעיקר אם התחלתם את הערב עם כריכי בצק העלים מהמתכון הקודם. שימו לב, לא צריך לבשל את הפסטה, אבל כן צריך להשרות אותה מבעוד מועד.

>> למתכון: מאפה פסטה עם טריק

פיצות אישיות (צילום: עמרי אנדרס צורף)
פיצות אישיות | צילום: עמרי אנדרס צורף
פיצות אישיות ב-20 דקות

מתכון סופר-זריז וסופר-מגניב, של פיצות קטנטנות וחמדמדות, שיהיו מוכנות עוד לפני שהשליח של דומינו'ס יספיק לצאת לדרך. במקום בצק שמרים יש כאן בצק מהיר של קמח תופח, ביצה ומעט מים, במקום רוטב - רסק עגבניות פשוט, והתוספות? כאן אתם ממש מוזמנים להשתולל.

>> למתכון: פיצות אישיות

ספלי שוקולד ותותים 14875 (תמונת AVI: מתכונים פסח 2007)
ספלי שוקולד ותותים | תמונת AVI: מתכונים פסח 2007
ספלי שוקולד ותותים

מתכון של אהרוני שמשלב שלושה אלמנטים קינוחיים מנצחים - שוקולד, תותים וקצפת - ומבטיח תחושה של שחיתות אמיתית ושמחה גדולה בלב, אפילו אם הפייבוריט שלנו ייקח רק מקום חמישי. שימו לב, הפינוק הזה דורש צינון של כמה שעות, אז אל תתחילו איתו ברגע האחרון. דיר באלאק.

>> למתכון: ספלי שוקולד ותותים

כריכי בצק עלים (צילום: עמרי אנדרס צורף)
כריכי בצק עלים | צילום: עמרי אנדרס צורף
כריכי בצק עלים

עוד מתכון של 20 דקות, שמנוני כראוי, נשנושי להפליא, ובעיקר טעים בטירווווף. המתכון הזה מומלץ בעיקר אם יש לכם אורחים להרשים - צלחת של כריכים כאלה ותשומת הלב של הערב מתמקדת בכם ובכישורי המטבח שלכם לפחות ל-5 דקות. ו-5 דקות בערב גמר זה מלא.

>> למתכון: כריכי בצק עלים

קרם שניט (צילום: wael hamdan, Istock)
קרם שניט | צילום: wael hamdan, Istock
קרם שניט

ממש כמו פיצה, גם קרם שניט הוא דבר שאפשר להכין בשלוש שעות או ב-5 דקות, תלוי במתכון. היום, מטעמים מובנים, נלך על גרסת ה-5 דקות: את עלי הבצק נקנה בסופר, את המילוי נבסס על אינסטנט פודינג וניל, ותוך חצי שעה נתמקם מול הטלוויזיה.

>> למתכון: קרם שניט

>> רוצים להשקיע בפיצה כמו שצריך? קבלו מדריך