יש אנשים שזה בא להם טבעי: הם קונים קמח ומיד רואים בעיני רוחם את הכיכר היפהפייה שתצא ממנו בעוד כמה שעות. אחת כזו היא חגית תגורי, מנהלת פורום אוכל בתפוז, שלמדה לאפות לבד, כלומר מספרים וחברים, והיום היא מנפיקה אינסוף לחמים משגעים: עם בצל מטוגן, רוזמרין, מתוקים, מלוחים ובכלל, כל מאפה בצקי שאתם יכולים לחשוב עליו.

מתעצלים להתעמק בספרות המקצועית? שמרית גולדברג מניופאן גורמה תשמח ללמד אתכם להכין כמה לחמים פשוטים וטובים. הסדנה שהיא מעבירה אורכת שלוש שעות, עולה 189 שקלים ובסופה אתם חוזרים הביתה עם כמה וכמה כיכרות מאפה ידיכם.

תחייתו של אופה הלחם

ואחרי כל אלה אנחנו מגיעים לאופציה הזמינה ביותר – היא אופי הלחם החשמליים. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה דרמטית בביקוש לאופי לחם כאלה, ובתחילת החורף זה בולט במיוחד – בגלל הריח והאווירה שהלחם הטרי מפיץ בבית.

הכנת לחם באופה החשמלי היא פשוטה מאין כמוה: מניחים את כל החומרים בתוך התא המיועד, ומכאן המכונה עושה הכל לבד: מערבבת, לשה, מתפיחה ואופה. יותר מזה, אפשר לשים את החומרים בערב, ולהורות למכונה להכין את הלחם לפני שאתם קמים. התענוג עולה בין 350 ל-850 שקל (למכונה שאופה שני כיכרות בו זמנית), ומוטב לשריין מראש גם כמה ביקורים אצל דיאטנית.

אין תמונה
אבל רגע, למה שלא נמצא לנו כמה מתכונים פשוטים?

רוצים לבד? 5 מתכונים שווים במיוחד

>> לחמניות שוקולד

>> חלה לשבת

>> לחם גבינות

>> פוקצ'ה רכה

>> לחמניות גאודה