אין תמונה
קפה בוגרשוב. אפשר גם לא לעשוק

גם מי שישן בשבועיים, או בחודשיים, או בשנתיים האחרונות, בטח שם לב שהארנק שלו הולך והופך יותר קל. פתאום נהיה הרבה יותר יקר לגור, לנסוע, לקנות בסופר, לאכול בחוץ. אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שלמרות שאתם מתבקשים לשלם הרבה יותר על שלל מוצרי שירות וצריכה, זה לא באמת חייב להיות ככה. הנה, מתברר שאפשר להגיש ארוחת בוקר בבית קפה מבלי לעשוק את הסועדים.

הכירו את תפריט ארוחות הבוקר החדש של "קפה בוגרשוב" בתל אביב, שמכונה שם "צלחות בוקר". סועד רעב יכול לבחור בין 8 צלחות שכאלה, המתומחרות באופן מפתיע עד כדי הרמת גבה: בין 15 ל-21 שקלים לארוחה. תוכלו לפתוח את היום, למשל, ב"בוקר ב-4 דקות" (ביצה רכה, גבינה לבנה, אצבעות טוסט, ירקות, ריבה וחמאה), "בוקר עיראקי" (חביתת ירק, חציל, מטבוחה, טחינה וכו'), "ביצה בקן" (שתי ביצי עין עטופות בצק סיגר, קוטג', סלט שורשים), "פריזאית" (פרנץ' טוסט, גבינת שמנת, סילאן ומבחר פירות העונה) ובעוד אפשרויות – שמרניות יותר או פחות – שכל חך ימצא בהן מענה. הארוחות לא כוללות לחם או שתייה (ברוב המקרים לא תזדקקו בכלל ללחם), אבל מי שמעוניין להוסיף, יכול לעשות זאת בעלות כמעט סמלית של 3 שקלים לשתי פרוסות, 7 שקלים למיץ (תפוזים סחוט במקום) ו-7 שקלים לכוס קפה. חשים לא מסופקים וזקוקים לעוד איזו תוספת? אבוקדו, סלמון מעושן, גבינת פטה ועוד יוגשו במחיר של 5-7 שקלים לצלוחית.

אין תמונה
ארוחת בוקר פריזאית. כלומר,פרנץ' טוסט טעים!
אין תמונה
בוקר בריאות. בשביל מיץ תפוזים תצטרכו להוסיף 7 שקלים
אין תמונה
בוקר ביצה בקן. סוג של הברקה

לא יכולנו שלא לצקצק ולתהות האם קיים סיכוי שנשבע מארוחה כל כך זולה, שלא לדבר על זה שלא ציפינו שהיא תערב לחיכנו. אבל היא ערבה גם ערבה. הביצה בקן התגלתה כיציאה מגניבה למי שאין לו בעיה עם מטוגן לפני 12 בצהריים, והבוקר העיראקי שימח את בעליו חובב הטעמים העזים. הוזמנו גם שתי פרוסות לחם, כוס מיץ וכוס קפה, ויצא שהארוחה השביעה גם השביעה.

כן, כמו שכר דירה, בנזין וקניות בסופר, גם ארוחת בוקר בבית קפה היא כבר מזמן עול לא קטן על הכיס. איכשהו הפכה הצלחת עם השתי ביצים לפי בקשתכם, סלט קטן, גבינה-שתיים וכמה פרוסות לחם, למנה בתמחור של חצי גורמה. נכון, יש מקומות שיגישו לכם סלמון ובייקון ובריושים ושלל מטעמים מקפיצי עלויות, אבל מכאן ועד 60 שקל לאדם ארוכה הדרך. אנחנו יצאנו מרוצים, שבעים ומחויכים בעלות של 63 שקל לזוג, לאחר בילוי נעים בבית קפה שהוא מעבר לשכונתי. עכשיו רק צריך לדאוג לנו לדירה זולה בתל אביב, ואנחנו מבטיחים לסתום את הפה.

* קפה בוגרשוב, בוגרשוב 27 פינת חובבי ציון, טל': 03-5256633. תפריט צלחות הבוקר מוגש בימים א'-ה' עד השעה 12:00.

>> איך מכינים פירה רך ונימוח כמו במסעדה?