סירים (צילום: Lynn James, GettyImages IL)
תמיד שואפים ליותר. במטבח ובחיים | צילום: Lynn James, GettyImages IL

אחד הדברים המגניבים ביותר בנוגע לתחביבים בכלל, ואוכל בפרט, הוא שתמיד אפשר ללכת לנקודה רחוקה יותר. אם נדמה לכם שאתם מתקדמים כי הפסקתם להשתמש באבקת מרק עוף, אתם מסתכלים בקנאה על מי שמכין ציר עוף אמיתי ומקפיא חלק ממנו לשימוש מאוחר יותר. אם אתם כבר מכינים ציר עוף, אתם מסתכלים בקנאה על מי שיש לו סרט מיוחד לקשירת זר התבלינים שלו. אם יש לכם סרט מיוחד לקשירת זר התבלינים שלכם, אתם מסתכלים בקנאה על מי שיש לו כיריים של מאתיים להבות, כדי שהוא יוכל להכין במקביל לציר העוף גם את שאר המנות. אין גבול. או יותר נכון שבעצם יש גבול, אבל הוא מתרחק כל העת.

אחת הבחורות שהגבול שלה נמצא הרחק באופק היא ניאם, שגדלה באירלנד אבל חיה בלונדון ב-8 השנים האחרונות. הבחורה מתעוררת, נושמת, חיה והולכת לישון בשביל אוכל. או כמו שהיא אומרת: "יש לי תשוקה ארוכת שנים לאוכל. אם אני לא אוכלת, אני מתכננת את הארוחה הבאה שלי. אם לא מדברת על אוכל, אני מכינה אותו".

וככה בדיוק נראה הבלוג שלה. היא מכינה הרבה, אוכלת הרבה ומדברת הרבה. התוצאה היא שילוב מפתיע בין הסברים ארוכים ופשוטים על איך מכינים פיצה בבית – שאפשר למצוא בהרבה בלוגים אחרים שעוסקים באוכל - לבין דיווח כמעט מדעי אך לא נטול התרגשות מארוחת שמפניה במסעדה הסופר-נחשבת של רובושון בלונדון, שלא הרבה בלוגרים יכולים להתהדר בהזמנה אליה.

פיצה (צילום: webphotographeer, Istock)
איך מכינים פיצה ביתית, שלב אחרי שלב | צילום: webphotographeer, Istock

לזכותה של ניאם ייאמר שהמתכונים שלה נראים פשוטים, טעימים וניתנים להתאמה אישית. לגנותה ניתן לומר שהאתר שלה לא מסודר בצורה המבריקה ביותר, ותאלצו לחפור קצת כדי למצוא את המתכונים החביבים עליכם. תוכלו להיעזר בלשונית "מתכונים פופולריים" או לחפש לפי ארכיון החודשים בצדו הימני התחתון של העמוד.

הבלוג: לאכול כמו בחורה
בשורה אחת: מריח כמו רוח נעורים
קישורים מומלצים:
קציצות סלמון
כדורי קוקוס ומשמש מושלגים
אוכל שוודי
לביבות סלק עם גבינת עיזים