מנגל (צילום: imago stock&people, Istock)
כשהקיץ מגיע, מתחשק לנפנף | צילום: imago stock&people, Istock

כשמגיע הקיץ, בקרב כל ישראלי ראוי מתעורר החשק העז לנפנף. לא רק בגלל שחם כל כך בחוץ, אלא בעיקר בשביל הבשר. כדי לסייע במלאכה החלטתי להרחיק (וירטואלית) עד לצד השני של הגלובוס, שם מצאתי את נייג'ל האוסטרלי. נייג'ל הוא איש רציני, שמתעסק במנגל בקפידה רבה, כיאה לאיש שנמצא בתחום כבר למעלה מעשרים שנה.

בבלוג שלו הוא מקנה את התחושה שהגעתם למקום הנכון: אם אתם לא מבינים דבר בצלייה, הוא כבר יכניס אתכם לעניינים. ואם אתם דווקא כן מבינים, ומחפשים גיוונים שונים למה שכבר עשיתם מאתיים פעם, נייג'ל יכול להציע לכם מתכונים שאסף מרחבי היבשת והעולם.

האתר של נייג'ל מחולק לאזורים שונים שבהם תוכלו להתקדם בידע המנגלי שלכם: איזה מנגל כדאי לקנות, איך עושים תערובת מים ומלח להשריית הבשר, אילו מרינדות קיימות, איך מתמודדים עם בעיית הצמחוניים ליד המנגל ואפילו ביקורות רטבים.

אין תמונה
ברוכים הבאים למקדש הבשר



אחרי שכיסיתם את כל המסביב, תוכלו להגיע למנה העיקרית: מתכונים לעל האש. ותאמינו לי, כל חיה שאפשר לצלות נמצאת שם: עוף, בקר, כבש, חזיר, עגל, צבי, פירות ים, דגים ועזים. באמת, מכל טוב הארץ. את המתכונים מגיש נייג'ל בצורה די יבשושית, כאומר: עזבו אותי ואת האגו שלי, כולנו פה בשביל הבשר. כל המתכונים שקיימים באתר נוסו על ידו, כך שאתם בידיים טובות.

הבלוג: BBQ Down Under
בשורה אחת: מנגל זה עניין רציני
קישורים מומלצים:
טי-בון בפולי קפה עם סלסה עגבניות וצ'ילי אדום
בקר בפלפל סצ'ואן
קבב טלה וצ'וריסו עם פילאף עשבים ירוקים
עוף חריף ברוטב קוקוס בזיליקום