עוגת הטריקולור של אמא של אסי

אי שם, במעמקי העונה הקודמת של "האח הגדול" (סער, אלירז, כאלה), הכינה אמא של אסי עזר עוגת שכבות לדיירי הבית דאז, ואסי וארז דיוורו אותה אליהם ישירות. העוגה, עוגת אמהות קלאסית – עם פודינג שוקולד ופודינג ריבת חלב. הדיירים התמוטטו ממנה, וגם אתם.

>> למתכון: עוגת טריקולור

אין תמונה
העוגה של מלי עזר. וואו, כמה אהבתם אותה

ריבועי אגוזים ושוקולד ללא אפייה

קטנים אך קטלניים – ממתקי שוקולד מרוכזים, עם מילוי נוזלי וציפוי מריר ואיכותי. תופסים מעצמכם מכורים? בואו תוכיחו. שני ביסים מזה, ואפילו אתם מתמוטטים. באדיבות המדור "שיא השחיתות".

>> למתכון: ריבועי אגוזים ושוקולד ללא אפייה

ריבועי לוטוס אגוזים ושוקולד (צילום: דליה מאיר, קסמים מתוקים)
ריבועי שוקולד ואגוזים. בתחתית: עוגיות לוטוס | צילום: דליה מאיר, קסמים מתוקים

עוגת השוקולד הקלה בעולם, בתוך ספל

עוד מאותו מדור – עוגת שוקולד שלוקחת 5 דקות, בלי הגזמה. מערבבים כמה חומרים, מוזגים לספלי אספרסו קטנים וייצוגיים ושולחים למיקרו (כן כן, למיקרו) לדקה אחת. התוצאה? תענוג.

>> למתכון: עוגת השוקולד הקלה בעולם

עוגת שוקולד בתוך ספל (צילום: דליה מאיר, קסמים מתוקים)
עוגת שוקולד בספל. 5 דקות ברוטו | צילום: דליה מאיר, קסמים מתוקים

האגרול של ג'ירף

מתכון ותיק, שלא מפסיק לצבור מעריצים. המרכיב הבסיסי פה הוא ניירות אגרול (לא משיגים? גם עלי סיגר יעבדו), ובפנים קצת עוף והרבה ירקות קצוצים יפה יפה למקלות. טוב נו, זאת באמת קלאסיקה.

>> למתכון: האגרול של ג'ירף

עוגת שיש של אהרוני

על המתכון הזה מפתה לומר שהוא מהווה את אחד מעמודי התווך של האפייה בישראל. בשקט בשקט הוא עובר מאחד לשני, מהשני לשלישי וכן הלאה, ומפיל חללים שעד לפני יומיים בכלל לא ידעו שהם יודעים לאפות.

>> למתכון: עוגת שיש של אהרוני

עוגת שוקולד קפואה

הימים היו ימי קיץ, החום היה קשה (אפילו יותר מעכשיו) – וכולנו התנחמנו במתכון הזה, של אלינוער רבין, לעוגה קפואה על בסיס ביסקוויטים. לא צריכה אפייה, ומחכה יפה במקפיא לשעות שצריך אותה. מתוקה כזאת.

>> למתכון: עוגת שוקולד קפואה

עוגת שוקולד קפואה (צילום: יואל מזרחי,  יחסי ציבור )
עוגת שוקולד קפואה. פשוטה, קלילה, ללא אפייה | צילום: יואל מזרחי, יחסי ציבור

בולונז של אהרוני

עוד אחד מהמתכונים האלה, שצריך לגזור ולמגנט למקרר: רוטב עשיר של בשר טחון, עגבניות, סלרי, גזר ופלפל חריף, ואפילו קצת יין, לחיזוק. כל זה בא כמובן על פסטה, ועושה טוב בבטן. כל מי שניסה מעיד שמדובר במתכון מנצח.

>> למתכון: בולונז של אהרוני

קציצות אורז ממולאות בשר

עוד מממלכת הבשר הטחון – מתכון ביתי משובח של מלכת המתכונים הביתיים המשובחים, היא סמדר וקנין. כשכל המתמודדים שברו את הראש במשימת האורז, היא הסתערה כהרגלה על הסירים, והנפיקה מנה מהחלומות.

>> למתכון: קציצות אורז ממולאות בשר

אין תמונה
קציצות אורז עם בשר. סמדי בומבה במיטבה

ראגו של אייל שני

הבולונז של אייל שני והקרוקומבוש של רביבה וסיליה – דומה שאלה המתכונים שנחקקו הכי חזק בזיכרון הציבורי שלנו במהלך ראש בעונה הראשונה של "מאסטר שף". 20 מרכיבים, יותר מ-8 שעות הכנה, אבל וואו. איזה מתכון.

>> למתכון: ראגו של אייל שני

השופטים טועמים את מנת הלחם של אלקנה
תעשו הרבה כבוד למתכון המנצח של השנה: הלחם הממולא של אלקנה

לחם ממולא של אלקנה

ולסיום, קבלו את המתכון שהכי אהבתם השנה, באדיבות הכבאי שהכי אהבתם השנה – אלקנה ביטון. אייל, חיים ומיכל התעלפו מהמנה הזאת, הניחוחות כמעט הצליחו לחצות את המסך – ואתם מיד רציתם גם. דוגרי, אפשר להבין.

>> למתכון: לחם ממולא של אלקנה

>> מתגעגעים למאסטר שף? קבלו את המדורים החדשים של אינה, אלקנה, סמדי ואביבה