אין תמונה
הצעת הגשה: הוסיפו שתי כפות פטה וגררו פרמז'ן

 אתם מכורים למדורי האוכל בעיתונים השונים? לא יכולים לחכות למתכונים השווים שמפרסמים מדי שבוע אהרוני, אייל שני ושרי אנסקי? מתברר שגם בעיתונים החרדים יש יותר ויותר פתיחות בענייני פרסום מתכונים במוספים השונים, למעשה – אין אף מוסף חרדי ללא מתכונים. אבל אף אחד לא צפה את הפדיחה שקרתה השבוע ב"הבית שלנו" – המוסף לבית ולמשפחה של היומון החרדי "המודיע".

ידיעות אחרונות מפרסם היום שבסוף השבוע האחרון נדהמו קוראי "המודיע" לגלות מתכון מעט מפוקפק מבחינת כשרות, שלא לומר כזה שמערב גדי בחלב אימו באופן בוטה ומפורש. באחד המתכונים – עוף מוקפץ עם נודלס וירקות, הייתה המלצה להגיש את המנה הבשרית עם כף גדושה של קוביות גבינת פטה לכל צלחת.

עזבו אתכם מהשילוב הביזארי והמאוד לא מגרה של מנה מוקפצת בסגנון תאילנדי עם גבינת פטה שלא היה עובר אצלנו משום בחינה, הקוראים הזועמים של המודיע נחרדו מחוסר הכשרות הבוטה של המנה. המודיע הוא עיתון חרדי יומי שהוקם ב-1950 ונחשב לאחד משני היומונים החרדיים העיקריים, והוא גם מכוון על ידי וועדת רבנים והנושאים המועלים בו נבחרים בקפידה, מה שאומר שמישהו עשה פדיחה רצינית.

 הקוראים המבוהלים שיגרו מכתבים וטלפנו למערכת העיתון (אנחנו מקווים שלא בשבת) כדי למחות על ערבוב הגבינה והבשר. מ', קוראת אדוקה של העיתון אמרה לידיעות אחרונות ש"אני פשוט המומה. הוועדה הרוחנית שעוברת על כל תג ואות בעיתון הייתה אמורה למנוע זאת".

מערכת "המודיע" מיהרו לפרסם ביום שישי הודעת התנצלות מטעם חברת הפרסום "אפיקים" שאחראית על המתכונים: "הצעת ההגשה המופיע במתכון זה שייכת למתכון אחר ומופיעה בטעות פעמיים", נאמר בהתנצלות, "אנו מתנצלים על התקלה". ועל האסון הקולינרי מי יתנצל?