כשזה נוגע לארטיקים, אנשים מגנים על ההעדפות שלהם בחירוף נפש. תנו לחובב מגנום ארטיק ג'ויה, שאינו שונה ממנו בהרבה, והוא יירק בפרצופכם. הגישו לאיש של ארטיק מטרה שלגון זהה, רק בצורת כוכב - הוא יעקם את האף. ככה זה. קצת כמו בספורט, אנשים אוהבים לפתח אמוציות כלפי הארטיקים שלהם, וגם אם אין אדם שיסרב לארטיק שיוצע לו בחינם - עדיין לכל אחד יש פינה בלב לארטיק האחד שלו.

אין תמונה
אז מי האחד שלנו?

אז עכשיו רק נשאלת השאלה - מיהו אותו ארטיק נחשק? איזה מבין השלגונים הנמכרים בארץ הוא חמדת לבם של הכי הרבה אנשים? האם זה המגנום האריסטוקרטי? ואולי דווקא השוקו-בננה, שרק מהדיבור עליו אנחנו מדמיינים את עצמנו מזיעים בשמחה על חוף הים? ואולי בכלל הסולרו - מעין יצור כלאיים, שמשלב ארטיק חלבי וטעים עם שיק של בריאות וציפוי בטעם פירות?

>> בואו לפייסבוק שלנו, טעים שם

כדי לענות על השאלה, ערכו עבורנו במכון המחקר "פאנלס" סקר שמנה 303 איש, בני 18 ומעלה בלבד (כי מה אנחנו צריכים את כל חובבי האנגרי ברדז ובובספוג בסקר שלנו). התוצאות, כפי שאתם יכולים לראות, היו חד משמעיות.

 סקר ארטיקים

אינפוגרפיקה: סטודיו mako

רובנו מעדיפים מגנום - זה לא באמת מפתיע. מה שיותר מפתיע זה שפחות מחצי אחוז בחרו בארטיק מטרה - שלגון שאמנם ימי הזוהר שלו כבר מאחוריו, אבל כך גם ימי הזוהר של המשתתפים בסקר. המקום השני הולך אחר כבוד לטילון - ארטיק ותיק ומוערך, שהשנים רק עושות לו טוב ומוסיפות לו מיני פקאנים מסוכרים, והמקום השלישי - כמה טוב לגלות - לשוקובו. הארטיק הכי מוגזם שיש, במובן הטוב.

עכשיו באמת שלא נותר לנו אלא להסתער על המקררים, ולתת עבודה.

>> לשם האפליה המתקנת, דעו לכם שאנחנו מאוד אהבנו את שלגוני ג'ויה החדשים
>> ובואו לראות איך מקלפים קילו תפוחי אדמה בפחות מדקה