בגדול אנחנו נשבעים שנשבענו אמונים לגלידת הווניל של מקדונלד'ס הידועה גם בכינויה "גלידה בשקל תשעים" (למרות שהיא כבר מזמן עולה ארבעה וחצי שקלים). ככה או ככה, אלו הם ארבעה וחצי שקלים של השקעה בטוחה - הגלידה תמיד יוצאת אותו דבר, הגודל קבוע, הגביע במרקם הנכון, ולא פעם אנחנו נכנסים למקדונלד'ס רק בשבילה. 

אז מסתבר שעכשיו יש את אותו הקסם גם בטעם תות, ומאז ששמענו את זה, אנחנו לא ממש מצליחים לחשוב על שום דבר אחר. מבלי להוריד דבר מהמחמאות שמגיעות לגלידת הווניל האייקונית, לא היינו מתנגדים לגוון, וטעם התות, במקרה הספציפי הזה, מדבר אלינו הרבה יותר מטעם השוקולד המתבקש והצפוי. 

אז למה אנחנו עדיין כאן מול המקלדת ולא בסניף מקדונלד'ס הקרוב למקום העבודה שלנו? כי טעם את טעם התות יש כרגע רק במלזיה. כן, כן, אפילו בארצות הברית ובאירופה מסתפקים כמונו בטעם וניל, אבל במלזיה חוגגים עם הטעם החדש והמסקרן. 

וזה עוד לא הכל - מסתבר שזה לא הטעם הראשון שהרשת מוציאה הפתעות במזרח הרחוק בלבד, וגלידת ליצ'י ורודה כבר רצה בסניפי מקדונלד'ס במלזיה וגם בסינגפור זה זמן מה. ליצ'י לפני תות? לכו תבינו. 

אז שנסכם לכם את האפשרויות העומדות בפניכם? 

א. לגשת לסניף מקדונלד'ס בארץ ולהסתפק בסאנדיי תות ולרחם על עצמכם. 

ב. להוציא דרכון זר ולטוס למלזיה כי זה הכי הגיוני. 

ג. להמשיך ולפנטז. בכל זאת, זה הכי דיאטטי.

ד. טעמתם? ספרו לנו איך היה.