אם תמיד חלמתם שהחיוך שלכם יתנוסס על אריזה של מותג כלשהו, עכשיו יש לכם הזדמנות - ועוד כזו שבזכותה הפרצוף שלכם יככב כמעט בכל בית בישראל.

חברת פררו, המשווקת את ממרח נוטלה המוכר והאהוב, משיקה בישראל קמפיין חדש תחת הסלוגן Your" Morning With Nutella", במסגרתו יוכלו הצרכנים ובני משפחותיהם לשתף בתמונתם, ולככב לראשונה על צנצנות נוטלה שישווקו במהלך השנה כמהדורה מיוחדת.

במהלך חודש ינואר תוכלו להצטלם עם ארוחת הבוקר שלכם המשלבת את הממרח הטעים, להעלות את התמונה לאתר המבצע של החברה, ואולי גם אפילו לזכות בחופשה משפחתית לניו יורק הכוללת ביקור VIP ב-Nutella Cafe שנפתח לאחרונה בעיר.

נוטלה הסבר

בנוסף להזדמנות לככב על צנצנות נוטלה שימכרו ברשתות המזון, תוכלו לקבל "תווית נוטלה אישית" להדפסה, הכוללת את לוגו נוטלה והתמונה אותה העלתם לאתר, וניתן להדביק תווית זו על הצנצנת שכבר יש לכם בבית.