חברת דיפלומט, המשווקת מותגי מזון מובילים בארץ ובעולם, משיקה בימים אלה סדרה איטלקית של פסטות, מוצרי עגבניות, רטבים, ממרחי פסטו וקרקרים. מחזור המכירות של שוק הפסטה בישראל מגיע לסכום מרשים של כ-200 מליון שקלים בשנה, אבל במולדת הפסטה, איטליה, מדובר כבר בנתון בלתי נתפס של כ-3 מיליארד דולר בשנה.

רומו היא יצרנית הפסטה מהגדולות ביותר באיטליה והשף מאיר אדוני הצטרף כפרזנטור חדש שלה בארץ. מדובר בעסק משפחתי של שישה דורות של פסטה שהוקם כבר לפני 170 שנה.

אדוני בדק את המוצר היטב לפני שבחר לשתף פעולה: "טעמנו את המוצרים  וראינו שאנחנו רוצים לעבוד איתם. הפסטות עצמן הן פסטות מקמח דורום, רק על בסיס מים, ומי שאוהב את הז'אנר הזה של הפסטות יכול להיות בטוח שהן הכי טובות מסוגן".