קולה 22 (צילום: קית גלסמן,  יחסי ציבור )
קולה 22. אהבנו | צילום: קית גלסמן, יחסי ציבור

קולה 22, שוופס

קוקה קולה מעולם לא הוכרה רשמית כאחד מפלאי תבל, אבל כולנו יודעים שזה נכון. יש משהו בטעם ובעיקר בתחושה של המשקה הזה, שמצליח להיות הדבר הנכון במקום הנכון בכל פעם מחדש. זאת הסיבה שבגללה כל כך הרבה מותגים שניסו לרכב על ההצלחה נכשלו, אבל תתפלאו: מסתמן שיש אחד שכמעט מצליח אפילו להתעלות על המקור.

קולה 22 של שוופס הלכה על פטנט שנראה פשוט לביצוע, אבל מתעסק בקודש הקודשים של הקולה: הטעם. במקום טעם הסוכר הרגיל או הדיאט, הנשק הסודי של קולה 22 הוא הסטיביה, ממתיק טבעי שמתהדר בהיותו שווה לחצי מכמות הסוכר הרגילה. ותתפלאו, זה עובד. הטעם מרגיש קרוב מאוד לדבר האמיתי, רק עם קצת פחות שוגר ראש. גם העיצוב הקלאסי של בקבוק הזכוכית מוסיף למותג כמה וכמה נקודות זכות.

שורה תחתונה: הטעם המוכר והאהוב עם קצת פחות חשש לעניין הקלוריות. 4 כוכבים.

מחיר מומלץ: 6-6.5 שקלים.

אין תמונה
קטשופ חריף. הבטיחו מדורה, קיבלנו גחל



קטשופ חריף, אסם

העטיפה הלוהטת, תרתי משמע, של קטשופ חריף אש נראית מבטיחה לחובבי השורף בפה, אבל היא לא ממש מקיימת. מי שכבר טעם בעבר את הקטשופ החריף מבית אסם יגלה שדרוג קל בחריפות, אך מכאן ועד ריצה לכוס מים המרחק רב. ניתן לומר שמדובר במוצר שמדבר יותר לאוהבי הפיקנטי או החריף לייט, ולא יותר מזה. הם עשויים ליהנות מהשדרוג מאוד.

שורה תחתונה: אם אתם חולי קטשופ ומחפשים לגוון, זה לגמרי עושה את העבודה. מי שרוצה באמת חוויית אקסטרים – שיילך על סחוג. 3 כוכבים, רק בגלל שהבטיחו מדורה וקיבלנו גחל.

מחיר מומלץ: 13 שקלים.

שנדי מלון (צילום: סטודיו קליימקס,  יחסי ציבור )
שנדי מלון. קרטיב עם אלכוהול | צילום: סטודיו קליימקס, יחסי ציבור

שנדי מלון, טמפו

מה יכול להיות יותר מרענן מבירה קלה עם תוספת טעם, חשבנו לעצמנו בערב קיצי למדי. ובכן, שלוק ראשון של השנדי החדש: קרטיב בטעם מלון. נתנו צ'אנס לעוד שלוק: עדיין בטעם קרטיב מלון. גם השלוק השלישי לא הפתיע, ושם עזבנו את הבקבוק. כבר עדיף לשתות בירה רגילה ולאכול קרטיב מלון בצד, אנחנו מעדיפים לא לערבב אותם ביחד.

שורה תחתונה: קרטיב בטעם מלון עם קצת אלכוהול. כוכב אחד.

מחיר מומלץ: 35 שקלים לשישייה.

Milk Bar טריקולד ומריר (צילום: סטודיו פלדמן,  יחסי ציבור )
Milk Bar טריקולד ומריר. נחמד | צילום: סטודיו פלדמן, יחסי ציבור

Milk Bar טריקולד ומריר, גלידות פלדמן

שני טעמים חדשים בסדרת Milk Bar, טריקולד ומריר. הטריקולד נחמד מאוד, אם כי מעט כבד ומתוק ומעט נעדר את הסטייל של מתחרו המגנום (משהו שקשור לעובי ולטעם של הציפוי, ואפילו למרקם). המריר היה כיפי, והותיר בנו תחושה של ארטיק שוקו-שוקו משודרג – גם בגודל וגם, טיפה, בטעם.

שורה תחתונה: קצת יקרים מדי, אבל נחמדים. 3 כוכבים.

מחיר מומלץ: 9.60 שקלים.

יוגורט לשתייה עם אקסטרה פרי (צילום: zoolo composition,  יחסי ציבור )
יוגורט לשתייה עם אקסטרה פרי. מתוק מתוק, אבל מופחת סוכר | צילום: zoolo composition, יחסי ציבור

יוגורט לשתייה עם אקסטרה פרי, דנונה שטראוס

הדבר הכי מפתיע במשקאות היוגורט הפירותיים החדשים של דנונה הוא שהם מופחתי סוכר. למה מפתיע? כי על הלגימה הראשונה הרגשנו שהיה אפשר בכיף להפחית בכמות הממתיק איזה 30 אחוז, וזה רק היה עוזר. חוץ ממתיקות היתר מצאנו את המשקאות של דנונה מאוד טעימים ומספקים, חלק מהטעמים (דיאט תפוח אגס) יותר מאחרים (תפוז מנגו). גם על הילדים עטו בשמחה על הבקבוקים, ולא הרפו מהם עד שהגיעו לתחתית.

שורה תחתונה: טעים, כיפי, נורא נורא מתוק. 3.5 כוכבים.

מחיר: כ-14.90 ל-850 גרם.

אין תמונה
מילקי שייק מוקה. אבל מה עם כל מה שנשאר בתחתית?




מילקי שייק מוקה, שטראוס

המילקי שייק החדש בטעם מוקה נורא טעים. ממש ממש טעים. הוא היה טעים לנו, המבוגרים, וגם לקטנים שאיתם נאלצנו לחלוק, למרבה הצער, את מילקי הרש שלנו. רק מה, בעיה אחת לא מניחה לנו לעבור לסדר היום – והיא ממשק המשתמש. לא ייתכן לעצב מוצר שאין שום דרך לשחרר ממנו את השאריות בסוף. עם הגביע של השייק אתה חש שוב ושוב כמו משה על הר נבו – רואה שאריות מתוקות וטעימות של מילקי בפנים, אבל לא יכול להגיע אליהן בשום דרך מתקבלת על הדעת, לא בכפית ואפילו לא עם האצבע.

שורה תחתונה: טעים מאוד, חבל רק שאי אפשר להכניס אצבע וללקק את מה שנשאר. 4 כוכבים.

מחיר: כ-5 שקלים לגביע.