מעולם לא התלוננו כאשר הורידו את המחירים, אך מהו הגבול של הקרב על הלקוח? רשת המזון של רמי לוי, הידועה במחיריה הנמוכים, מורידה עתה את מחירי הירקות בסניפיה לשיעורים נמוכים מתמיד. הורדת מחירים זו מרגיזה מאוד את סוחרי השוק בטבריה, שהחליטו כאות מחאה, לחלק את מרכולתם בחינם אין כסף.

לצורך המחשת העניין, קילו עגבניות ברשת של רמי לוי יעלה 79 אגורות בלבד, וכך גם קילו מלפפונים. קילו כרוב לבן יעלה ללקוח ברשת 89 אגורות בלבד. הסוחרים, כאמור, זועמים. ברוך ברנס, בעל בסטה בשוק בטבריה: "זוהי מחאה כנגד מלחמה לא הוגנת. זה לא אמיתי. אם הוא (רמי לוי) היה מוכר במחירים אמיתיים, היינו מתמודדים".

רמי לוי פנה אישית לברנס והתנצל על הפגיעה בעסקים. "אינני רואה את השוק כמתחרים", אמר לוי. "אנחנו מתחרים עם הרשתות הגדולות. באנו לטבריה על מנת לעשות טוב לתושבים. כוונתנו הייתה להוריד את שוויו של סל המוצרים בכ-10% עד 20% ולא לפגוע בסוחרים".

אולם, דברי התנצלות אלה לא פייסו את ברנס. "השוק ירד בכ-80%", טען. "רמי לוי לא הוריד את שוויו של סל המוצרים בכ-20% אלא ביותר מכ-100%".

ועל אף המחאה החינמית, רמי לוי טוען כי לא הורגשה ירידה בכמות הצרכנים.