כולנו אוהבים לקבל פרחים. עם זאת, קבלת הזר לא תמיד מעלה חיוך על שפתינו.

הזמנת זר פרחים הנעשית מאחורי מסך המחשב או דרך הטלפון, לא מאפשרת לדעת בוודאות באיזה זר מדובר, ואיך יראה בדיוק הזר שיישלח.

לקוחה אחת, למשל, הזמינה שני זרי פרחים בסכום של 240 שקלים. הזרים לא הגיעו בזמן והיו שונים מהתמונות שהופיעו באתר. אחד הזרים היה קטן בהרבה ממשנהו, נבול במעט ונדף ממנו ריח רע.

במקרים אחרים הזר שהוזמן בכרטיס האשראי חויב באותו הרגע, אך המשלוח נתקבל רק למחרת.

איך אפשר למנוע מקרים כאלה? קודם כל, בעת ההזמנה יש לכתוב באופן מפורש מהו גודל הזר, מספר וסוגי הפרחים שאתם מעוניינים לשלוח.

בנוסף יש לוודא מראש מהו יום האספקה והאם המחיר כולל דמי משלוח.