בני זוג שהתחתנו לפני שנה באזור המרכז יקבלו מאולם האירועים ומחברת ההפקות פיצוי בסך עשרה אחוזים מעלות החתונה, 14 אלף שקל, לאחר שהמנה העיקרית באירוע אזלה.

לטענת בני הזוג, אורחים התלוננו על צפיפות גדולה ליד דוכני האוכל שהוקמו באולם האירועים וכי מנת הדג, המנה העיקרית באותו הערב, נגמרה.

"ההורים שלנו שהסתובבו בין האורחים שמעו מהם שהם נותרו רעבים. גם הם הגיעו למזנון ונאמר להם שמנת הדג אזלה ", טענו בני הזוג.

בני הזוג הגישו תביעה נגד חברת ההפקות והקייטרינג לבית משפט לתביעות קטנות ברמלה. בכתב התביעה טענו, כי בזמן חלוקת המנה העיקרית הורגשו מחסור של הדג. לדבריהם, הם הסכימו עם החברות על ארבע עמדות מזון כשבפועל היו בחתונה רק שלוש.

בני הזוג תבעו פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה להם ולאורחיהם וכן בגין אי עמידה בהסכמים ולא דאגו לעשרה אחוז רזרבה מעל למספר המנות שהזמינו.

חברת ההפקה טענה בבית המשפט כי האחריות למחדלים בחתונה מוטלת על כתפיה של חברת הקייטרינג ואין להם קשר למחסור במנה העיקרית ולכן אין להטיל עליה תשלום פיצויים לתובעים.

חברת הקייטרינג  טענה, כי התביעה מחוסרת כל בסיס שכן כמות המוזמנים לחתונה הייתה גדולה מהמנות שהזמינו התובעים, שכל בפועל הגיעו הרבה יותר מאורחים. עוד טענה החברה, כי כל האורחים בחתונה קיבלו אוכל.

הרשמת הבכירה, אביגייל פריי קבעה בפסק הדין, כי היא מאמינה לגרסת התובעים וחייבה את הנתבעות לשלם לבני הזוג עשרה אחוז  מסכום החתונה: 13,400 שקל ועוד 600 שקל הוצאות משפט.

לדברי הרשמת מספר המנות כולל הרזרבות היה צריך לעמוד על 412 כשבפועל ניתנו 375 מנות בלבד כך שהנתבעות לא עמדו בהסכם עליו חתמו עם בני הזוג.

בפסק הדין השופטת ציינה, כי הנתבעות הפרו את ההסכם  עם בני הזוג ולכן עליהם לפצות אותם.

"אין תחושת חמוצה מזו של מארח החש כי לא סיפק חוויה ראויה", ציינה השופטת.