במקרה שבפעם הבאה שאתם נמצאים בחנות כלשהי ומתעורר בכם היצר הרע הקורא לכם להעלים את אחד המוצרים מתחת לבגד, אולי כדאי שתזכרו בכתבה הבאה. עיתון ה"טלגרף" הבריטי מספר היום שרשת החנויות "הום ברגיינס" הבריטית מצאה שיטה מקורית להילחם בתופעה: היא מפרסמת את תמונותיהם על חלונות הראווה ובאתר האינטרנט שלה.
ההערכות ברשת הן שסך כל הנזקים מגניבה מהסניפים השונים מגיע ל-6 מיליון דולר בשנה. אם כך, אין פלא שהחליטו להחריף שם את המאבק בגנבים. לקוח שנתפס במצלמות האבטחה של החנות יצטרך להתמודד עם הבושה שבהצבת תמונתו על חלון הראווה של החנות.
על כל תמונה נכתב בגדול את המקום והשעה בה היא צולמה, כך שללקוחות בעלי הידיים הדביקות לא יהיה ספק שמדובר בהם. בנוסף, הרשת מציעה פרס של 500 ליש"ט (כ-2,600 שקל) לכל מי שימסור מידע שיביא לתפיסת גנב.
בהנהלת הרשת מתייחסים אל העניין ברצינות תהומית: "הרשת מתמחה במחירים זולים וברווחיות נמוכה, ולכן אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו הפסדים. נעשה כל מה שניתן כדי לשמור על יעילות ורווחיות".