תגובות חברות הסלולר: מסלקום נמסר:"הטענות המוצגות קשות, אולם הן חד משמעית מנוגדות למדיניות החברה ולהנחיות העבודה הקפדניות לנציגים נותני השירות. גם הטענות של גורמים המוצגים כנציגים לשעבר לא עומדות בקנה אחד עם מדיניות החברה שמשקיעה רבות בשיפור מערך השירות למתן מידע מלא ושקוף ללקוח. סלקום מכבדת את כלל לקוחותיה ותמשיך לעשות ככל שביכולתה לקדם עסקאות אמינות ללא שום פגם." 

מחברת פלאפון נמסר: "החברה אינה נוהגת כך ואף אוסרת על התנהלות כמו זו המוצגת בכתבה. אנו נמשיך לפעול ולהבטיח רמת שירות גבוהה ומקצועית". 

מחברת הוט מובייל נמסר: "החברה משקיעה משאבים רבים בפיקוח אחר יישום נהלי המכירה ומקפידה על ביצוע מכירות באופן הוגן ושקוף, ובהתאם לכל הוראות הדין. נהלי המכירה של החברה הם כלליים ואינם מבחינים בין אוכלוסייה כזאת או אחרת". 

מחברת פרטנר נמסר: "לקוח שמתחרט על קניה יכול לעשות זאת בקלות, כפי שקרה במקרה שהצגתם בו בוטלה הרכישה ימים בודדים לאחר שבוצעה. בכל מקרה נבצע בדיקה של המקרה ששודר כדי לוודא שהלקוחות שלנו מקבלים תמיד את השירות שהם ראויים לו."