פרסום מודעות דרושים הוא כמובן הצעד המתבקש, אבל כדי למצוא עובדים איכותיים לתפקידים בכירים, עדיף שלא להסתפק במודעות בלבד, ולשלב עם הפרסום עוד כמה דרכים.
נטוורקינג: היו אקטיביים, ואל תחכו שהמועמדים יפנו אליכם
ממש כמו בצד של מבקשי העבודה, גם מצד המעסיקים אפשר להסתמך על השיטה הטובה והישנה של פה לאוזן, או חבר מביא חבר. המדינה שלנו קטנה, ולכן כלי הנטוורקינג הוא יעיל כדי למצוא מועמדים רלוונטיים. היו אקטיביים, ואל תחכו שהמועמדים יפנו אליכם, כי יכול מאוד להיות שהאדם שאותו אתם מחפשים כבר מועסק בתפקיד בכיר ותצטרכו לחזר אחריו או אחריה.
רשתות חברתיות גם הן יעילות בחיפוש עובדים לתפקידים בכירים, ובמיוחד Linkedin, אבל אל תזלזלו בכוח של פייסבוק, ושם מומלץ לפרסם מודעות דרושים בעיקר בקבוצות ייעודיות להצעות עבודה בתחומים ספציפיים. ישנן גם חברות השמה שמתמחות בבכירים או מתמחות בתחום מקצועי, וזו שיטה נוספת מצוינת לשלב עם אלה שכבר הוזכרו.
כדאי שתכירו: אלגוריתם חכם המשדך בין טאלנטים למשרות איכותיות
כלי נוסף שכדאי להכיר הוא אתר Talink.me, שכפי שאפשר להבין משמו - מתמחה בטאלנטים. טאלנטים הם אותם עובדים שלצורך ביצוע עבודתם דרושה השכלה ספציפית והם בעלי ניסיון מוכח וכישורים מעל הממוצע. ב-Talink.me ניתן לחפש עבודה באמצעות פרופיל אנונימי, כך שיהיה לכם קל יותר להגיע דרך הפלטפורמה לאותם עובדים איכותיים שכבר מועסקים במקומות עבודה ואינם מחפשים תפקיד חדש באופן אקטיבי ומוצהר, אבל עדיין פתוחים לקבל הצעות. מכיוון שמדובר במערכת חכמה ואלגוריתם שנועד לשדך בין אותם טאלנטים למשרות איכותיות, ב-Talink.me מתבצע מראש תהליך סינון שלא מתאפשר באתרי דרושים אחרים, וכך לא תצטרכו לעבור על מאות פניות וקורות חיים של אנשים שאינם רלוונטיים לתפקיד.
לאחר שמצאתם את המועמדים הרלוונטיים להמשך התהליך, מומלץ לבצע בדיקת רקע קצרה ולחפש אותם בגוגל וברשתות החברתיות, אבל הקפידו לשמור על פרטיות המועמד/ת. בנוסף, עודדו את המועמדים עצמם לערוך מחקר על החברה שלכם. בתפקידים בכירים ההתאמה בין העובד למעסיק חשובה ביותר, ושביעות הרצון כמו גם תיאום הציפיות צריכים להיות הדדיים. בהצלחה!