הבאנרים הוורודים שמקיפים את הכתבות שאתם קוראים והאוטובוס הממותג שמסתובב ברחבי ישראל כולם שואלים שאלה אחת: "הגבר שלך לא זכר?". מזמן לא היה כאן טיזר בולט כל כך, שהתשובה עליו מתחילה להטריף את הצופים. מי לא זכר? מה לא זכר? תגידו לנו.

מי שכבר ניסה להמר הצביע על "פוסטינור", בעיקר בגלל הצבע הוורד שלכאורה מזוהה במיוחד עם המותג. אם כי מקורות במשרד הפרסום שאחראי על הקמפיין כבר טרחו לבשר לאתר "המזבלה" שאין כאן שום מהלך טיזרי עבור "גלולת היום שאחרי".

בינתיים הגולשים ממשיכים לנחש, והתשובה צפויה ביום ראשון הקרוב. אנחנו דווקא יודעים מי עומד מאחורי הכל, ואנחנו יכולים להבטיח שמדובר בהפתעה לא קטנה.