מותג המשקאות קוקה-קולה ואפליקציית  Gett (לשעבר גט-טקסי), אשר חוללה מהפכה בתחום התחבורה בישראל ובעולם, ישדרו השבוע (ד') במהלך ברייק פרסומות בלוח השידורים של קשת, לראשונה בעולם, פרסומת אינטראקטיבית באמצעות טכנולוגיית Second Screen ("מסך שני") עתידנית, פרי פיתוחה של חברת הסטארט-אפ DOV-E .

במסגרת המהלך, הסמארטפונים יזהו באמצעות אפליקציה חדשנית מתי מתנגנת הפרסומת של קוקה-קולה ברקע, באמצעות גלים אולטרא-סוניים, ויאפשרו מיד באותו הרגע ללחוץ על כפתור ולקבל מארז בקבוקים במתנה עד הבית, באמצעות מערך השליחויות של Gett.

לשם כך ישיקו שתי החברות כבר היום (ג') אפליקציה משותפת בשם "Gett Coca-Cola" והיא זו שתזהה בזמן אמת מתי המשתמשים צופים בפרסומת. פריסת החלוקה של המארזים תהיה בהלימה לפריסתה הארצית וזמינותה של אפליקציית Gett.

האפליקציה הייעודית תהיה זמינה רק למשתמשי אנדרואיד אשר בחרו לקחת חלק במהלך החדשני, כאשר גם משתמשי מערכות הפעלה אחרות, דוגמת ios, יוכלו להזמין את המארז באמצעות האפליקציה הרגילה של Gett, אולם לא יוכלו ליהנות מפיצ'ר "קליטת הפרסומות" שיהיה זמין באפליקציה הייעודית בלבד.

יצוין כי זו הפעם הראשונה בעולם שפרסומת תגרום לתקשורת בין הסמארטפון למה שמשודר על מסך הטלוויזיה בזמן אמת – טכנולוגיה חדשנית שכנראה בעתיד תיכנס לשימוש נפוץ יותר.