סקצרס

מדיה פרסום ושיווק | mako כסף

כסף

כסף

"זו התשובה שלנו לענקיות כמו גוגל ופייסבוק"

אתרי התוכן המובילים בישראל משתפים פעולה באופן נדיר ומקימים רשת פרסום אחת, באמצעות חברת ארטימדיה. המטרה: מלחמה על תקציבי הפרסום הגדולים, שמוצאים את דרכם לחברות מחו"ל. "בכל מדינה נורמלית לא הייתה לאתרי התוכן ברירה אלא להתחבר כדי להתמודד עם שחקנים שגונבים את השוק לשחקנים המקומיים", אומר אורי רוזן, מנכ"ל mako

מיכאל כהן | mako | פורסם 02/12/15 10:44 
אוטו
מצא כתבה זו ב: כל הזכויות שמורות ל-www.mako.co.il