אם רוחו של דון דרייפר מ"מד מן" התגלגלה לה לארץ הקודש לפני כ-27 שנה, כנראה שאפשר כבר להצביע לאיזה גוף היא בחרה להיכנס. דניאל ברק, שנחשב לאחד מהטאלנטים הגדולים בעולם בתחום הפרסום הדיגיטלי, זכה להיכנס לרשימה מכובדת מאוד של 30 אנשי הפרסום היצירתיים מתחת לגיל 30 של המגזין Buisness Insider. הרשימה מתבססת על בחירות של קולגות למקצוע, כמו גם על פרסים שקטפו הקמפיינים של הטאלנטים הצעירים והקילומטרז' שעשו עד כה. הגיל הכי נמוך ברשימה הוא 25, והגבוה ביותר, 30, שייך גם למקום הראשון ברשימה, אדם וולינסקי, שמאחוריו כבר קמפיינים לטויוטה וגוגל.

ברק, שמדורג במקום ה-19 במרשימה, מציג כבר בגיל 27 תשע שנות נסיון, כשהספיק לעבוד במקאן אריקסון, MEM וגריי, ולתכנן פרויקטים עבור מותגים כמו נייקי, סוני, פולקסוואגן, ESPN ומייקרוסופט. באוקטובר 2014 ביצע ברק את המהלך המשמעותי ביותר בקריירה הקצרה שלו, כשהעתיק את מגוריו ללוס אנג'לס כדי לשמש מנהל קריאייטיב דיגיטל של משרד הפרסום Deutsch La. זוהי לא היתה הפעם הראשונה של ברק בארה"ב, שב-2013 היה חלק מ'אינטרלוד' – חברת המדיה הדיגיטלית של הזמר והיוצר יוני בלוך, שיצרה קליפ לבוב דילן שנבחר ל"קליפ השנה" של המגזין טיים.

אחד המהלכים האחרונים והמוצלחים של ברק היה קמפיין מושקע לחברת פולקסווגן, שכידוע סובלת לאחרונה מתדמית בעייתית. הרעיון היצירתי מאחורי הקמפיין היה להשוות בין התדמית השלילית שממנה סובלים כרישים לתדמית של פולקסווגן. הקמפיין ניצל את שבוע הכרישים של ערוץ דיסקברי כדי להמחיש כיצד, באמצעות מוזיקה, משתנה לחלוטין הגישה כלפי הכרישים. קמפיין נוסף שהשתתף בו ברק היה הקמפיין לרשת המרכולים האמריקאית טארגט, שעלה על רקע יציאת הסרט החדש של מלחמת הכוכבים, ועשה שימוש אינטראקטיבי ומעניין בין הזכרונות הנוסטלגיים של שוחרי סדרת המד"ב לבין הרשת.

"מרגש שמגזין בסדר גודל של ביזנס אינסיידר מכיר בעבודה שלך. יש הרבה חברים מוכשרים ברשימה וזה כבוד גדול לחלוק איתם את הבמה המאוד זמנית הזאת"', אמר ברק ל-Mako כסף.

יש סיכוי שנראה עוד פרסומאים ישראלים ברשימות מסוג אלו, או שאתה אחד למיליון?

"אני ממש לא אחד למליון, אנשי קריאייטיב ישראלים הם באמת בין הטובים בעולם ואני חושב שאנחנו שומעים עליהם ברשימות יותר חשובות מכאלה של עולם הפרסום. מבחינה אישית בטח שיש לי לאן לשאוף, אני אשמח לעשות פרויקטים שבאמת ישנו חיים לטובה בסדר גודל בינלאומי, דברים בסגנון של יוזמות האינטרנט של פייסבוק או גוגל"