בעקבות הביקורת על התורים הארוכים, משרדי הממשלה יצאו בקמפיינים נרחבים שמטרתם לעודד אותנו להזמין מקום מראש ולהימנע מהמתנה. שלחנו שני נציגים לבדוק כמה זמן נעמוד בתור אם הזמנו תור מראש או אם הגענו ללא תור.

במשרד הרישוי שבחולון תצטרכו להזמין תור שבוע מראש. הנציג שהזמין תור מראש התקבל באותה שעה שהוא קבע אליה ואילו הנציגה שלא הזמינה תור מראש- נאלצה להמתין כשעה ורבע.

גם במשרד האוכלוסין וההגירה התור הכי קרוב הוא בקביעת תור שבוע מראש. מי שהזמין תור מראש נכנס ישירות וללא בעיה בשעה שנקבעה לו אבל מי שהגיע ללא תור מוזמן נתקל בבעיה חמורה- מסתבר שהכניסה היא בהזמנת תורים מראש בלבד מה שלא מצוין באתר ומי שיצטרך תור לחידוש או הנפקת דרכון חדש מהרגע להרגע, יתקל בסירוב לאפשר לו אפילו לעמוד בתור.

בדואר ישראל התורים זמינים מהיום להיום וגם כאן מי שהזמין תור מראש זכה לקבל שירות באותו רגע לעומת אלו שנאלצו לחכות חצי שעה לתורם.

למרות השיפור הניכר בזמני ההמתנה, הזמנות התורים מתבצעים לרוב באפליקציות או באינטרנט ומי שיתקל בבעיה הם לרוב אלו שלא נגישים לטכנולוגיות כמו למשל אנשים זקנים ולכן, גם מי שמגיעים ללא התראה זכאים ליחס טוב יותר.