רסק עגבניות של יכין
רסק העגבניות של יכין

תושבת בית שמש  שרכשה בשבוע שעבר בסניף של רשת מזון גדולה בעיר רסק עגבניות בקופסה של חברת "יכין", גילתה רגע לפני הבישול שהיא מכילה בתוכה גוש לא מזוהה שנראה כמו תולעים.

"היה מבצע בסופר, אז קניתי עשר אריזות של רסק עגבניות. לקחתי הביתה, התכוננתי לבשל ארוחה לשבת ואז, כשפתחתי את אחת האריזות, גיליתי בתוכה תולעים. זה היה איכס, דוחה ברמות, מגעיל. באותם רגעים בא לי להקיא", שחזרה, "מאותו הרגע לא יכולתי לגעת ברסק עגבניות".

לאריזה שנקנתה יש תאריך תפוגה של כמעט שנה. "לא למדנו את הלקח ממה שקרה בזמן האחרון עם העכבר וחלקי הנחש שנמצאו באריזות של ירקות קפואים. זה מדאיג כל מה שקורה פה בזמן האחרון. מזלזלים בבריאות של האנשים", התלוננה הלקוחה, "אין פה עניין של פיצוי. יש פה עניין של בריאות הציבור. אסור שדברים כאלה יקרו ולא משנה מה הסיבה".

הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של "יכין". לטענת החברה, נציגיה ביקשו לקבל צילומים של המוצר כדי לאתר את האצווה ולבדוק את הפניה. אולם לדברי הלקוחה היא נתבקשה להביא לידי אנשי יכין את האריזה עצמה. היא סירבה והעדיפה לשלוח תמונות.  במקביל היא פנתה למשרד הבריאות, כדי שיבדקו את האריזה בעצמם.

רסק עגבניות של יכין

"בחברה אמרו שישלחו לי שובר פיצוי אני לא מעוניינת בזה. אני רוצה לדעת מה הכילה האריזה ואיך זה קרה. לא מוכנה שינפנפו אותי בפיצוי. המטרה שלי שעוד אנשים אחרים לא ייפגעו ושיבדקו את האריזות של אותה סדרה".

אתמול (א') התקשרה אל הלקוחה נציגה של "יכין" וענתה שמדובר בעובש. "היא אמרה שהכול תקין ושאלה למה אני לא רוצה פיצוי. הסברתי לה שמדובר בתולעים ולא בעובש, שהאחריות היא על החברה ולא על הסופר. הם אלה שמייצרים את האריזות עם רסק העגבניות. היו תולעים באריזה ושום עובש, האריזה הייתה אטומה לגמרי. ואתה יודע מה, גם אם זה לטענתה רק עובש, זה חמור מאוד".

 

מהנהלת יכין נמסר: "כל מוצר שלנו נבדק ומאושר לשיווק על ידי צוות איכות המפעל. מוצר זה יצא תקין מקו הייצור שלנו ואין חשש לפגיעה של מוצרים נוספים. התנאים להיווצרות עובש מתאפשרים אם אריזת המוצר נחבלה לאחר יציאתה את המפעל ולפני השימוש בה. אנו מצירים על המקרה ונמצאים בשיח עם הלקוחה ונדאג לפצות אותה כמקובל".