אתר האונליין של ACE ימכור פירות וירקות של חברת עטרה גידול ושיווק פירות וירקות תחת מותג האיקומרס שלה, Shookit. במסגרת שיתוף הפעולה יוצעו ללקוחות האתר ארבע חבילות מארזים: זוגי, משפחתי ירוק ובריאות. כל מארז יכלול מקבץ של פירות וירקות בהתאם לסוג המארז. כך למשל במארז המשפחתי ימכרו 33 סוגים של פירות וירקות והוא יימכר בסכום של 355 ₪, המארז הזוגי יכלול 26 סוגים של פירות וירקות והוא יימכר בסכום של 219 ₪, מארזי הירוקים והבריאות יכללו כ- 20 פריטים והם ימכרו בסכום של 219 ₪ כל אחד. כל המחירים כוללים גם את המשלוח.

שיתוף הפעולה צפוי להתרחב בהמשך למכירה של פרטנית של פירות וירקות, ולא רק במסגרת של חבילות. כל התוצרת החקלאית שתימכר דרך האתר היא של חקלאים ישראליים, ובכך רוצה רשת ACE לתמוך בתעשייה החקלאית המקומית.

רשת ACE, נחשבת היום לאחת מרשתות השיווק המובילות בשוק. במקביל לפעילות בסניפים, הרשת גם מפעילה אתר אי-קומרס, המציע כיום כ- 6,000 מוצרים מענפים מגוונים, ונהנה בשנה האחרונה מעליה דרמטית בהיקף הפעילות בו. אסטרטגיית החברה, תחת הובלתו של המנכ"ל איציק אוזנה, היא לבנות פלטפורמת אי קומרס המתנהלת כ- Market place, ומציעה ללקוחותיה מוצרים מכל עולמות התוכן.

חברת עטרה גידול שיווק פירות וירקות נוסדה ב- 1994 על ידי בני משפחת עטר, חקלאים מעמק יזרעאל מ- 1951, והיא נחשבת היום לאחת מחברות השיווק וההפצה הדומיננטיות בתחום. החברה מקיימת יחסים ארוכי טווח עם חקלאים ישראליים, וכמעט מאה אחוז מהתוצרת שמשווקת על ידה היא תוצרת ישראלית. מאז החלטתה של עטרה להתרחב לשוק הקמעונאי ולהקים רשת חנויות, השקיעה החברה גם בפעילות האי קומרס שלה. לאחרונה השלימה עטרה את רכישת הפעילות העסקית של Shookit, מותג Ecommerce מבוסס עם קהל צרכנים נאמן, ובאמצעותו מתאפשרת גם מכירת און ליין של התוצרת. בחודשים האחרונים תופס נתח הרכישות באון ליין נפח גדול יותר ויותר, והוא עומד כבר על 50% מסך כל הרכישות שנעשות בחנויות עטרה.

איציק אוזנה, מנכ"ל ACE: "בשנתיים האחרונות שמנו לנו ליעד לבנות אתר אי קומרס, בתוכו יוכל הצרכן למצוא מענה לכלל הצרכים שלו. נתוני הגידול באתר מעידים כי הצרכן מחפש פלטפורמה אחת הכוללת בתוכה מוצרים מכל עולמות התוכן. אני שמח גם על הזדמנות לתמוך בעסקיהם של החקלאים הישראליים ולסייע להם באמצעות אתר ACE בהגדלת המכירות של התוצרת החקלאית שלהם".

עופר עטר, בעלים ומנכ״ל עטרה: ״זו בדיוק העת לשיתופי פעולה מהסוג הזה, שיניבו ערך עבור שני הגופים. עטרה תרוויח מהעוצמה של רשת ACE ו- ACE תרוויח מהרחבת הפורטפוליו שלה גם למוצרים יום יומיים כגון פירות וירקות. וחשוב מזה, הלקוחות ייהנו מסחורה טריה, באיכות מעולה ובמחירים הוגנים, והחקלאים ייהנו מהנגשת סחורתם לקהל רחב יותר".