אחרי שהחלה לספק משלוחים מרשת חנויות הנוחות Yellow ומרשת הפארם Be, אפליקציית WOLT מבקשת להרחיב את הפריסה שלה גם לסופרמרקטים עירוניים, וחותמת הסכם עם רשת "ויקטורי".

ההיצע יכלול למעלה מ-2,000 מוצרים בהם מוצרים טריים ארוזים כמו דגים, עוף ובשר, מחלקת ירקות ופירות, מחלקת חלב גדולה ומגוון מוצרי אלכוהול, במחירים זהים לחנויות הרשת. השירות מציע כבר היום משלוח תוך 30 דקות לתושבי אזור ת"א, פ"ת, בקעת אונו והשרון ובהמשך יורחב ליתר סניפי הרשת ברחבי הארץ.

בשלב ראשון המשלוחים יצאו משלושה סניפים - ברחוב הארבעה בתל אביב, בהרצליה ובגני תקווה, כך שהראשונים להנות מהשירות הם תושבי תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רמת השרון, פתח תקווה ואזור בקעת אונו. בהמשך יורחב השרות לסניפים נוספים של הרשת ברחבי הארץ.

על פי ההערכות ברשת "ויקטורי", צפי ההכנסות מהפעילות בשנה הקרובה יעמוד על 50-60 מיליון שקלים, ובשנת 2023 יגיע ל-150 מיליון שקלים מהפעילות ב-WOLT בלבד. בקרוב תשיק רשת ויקטורי ארבע חנויות ראשונות בפורמט השכונתי "ויקטורי סיטי", ועד סוף השנה יושקו לפחות 10 חנויות תחת הפורמט החדש בתל אביב לבדה. בסך הכול נערכת החברה לפתיחת 50 חנויות שכונתיות ברחבי הארץ, בשלוש השנים הקרובות.

שליח וולט (צילום: shutterstock)
שליח וולט. התיקים יספיקו לקניות? | צילום: shutterstock

תחרות במשלוחים מהמכולת

ויקטורי, כאמור, אינה הרשת הראשונה שמבצעת שיתוף פעולה עם האפליקציה. קדמו לה רשת BE שקראה את המפה מהר יותר, והבינה שהצרכנים מבקשים להימנע מהתקהלויות ושל הצורך ברכישת בדיקות קורונה ביתיות, תרופות ללא מרשם, ויטמינים ועוד. גם רמי לוי וגוד פארם הציעו משלוח מהיר ויתחרו ב-Be.

גם יאנגו מקבוצת יאנדקס, שלפני יותר משנה השיקה בישראל שירות משלוח מהיר של מוצרי מכולת תחת השם Yango Deli, לא שוקטת על השמרים. והשיקה בשם Yango Market, שיספק משלוח בתוך שעה ממגוון חנויות בתחומי טואלטיקה וטיפוח, צעצועים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, גאדג'טים, מוצרים לחיות מחמד ועוד.

בשנתיים האחרונות גברו הקולות נגד האפליקציה, מכיוון מסעדנים בעיקר, שהפכו לתלויים בשירות עקב הקורונה. רבים מהם מחו על העמלות הגבוהות שהחברה לוקחת, והודו כי הם מגלגלים את העלויות על הצרכנים.

כעת נותר לבדוק האם ויקטורי באמת תעמוד בהבטחות לשמור על  מחירי המוצרים זהים, או שתיאלץ לעלותם כדי להתמודד עם המחירים הגבוהים שוולט גובה.