מותג סכיני הגילוח ג'ילט מוריד את מחיר הסכינים עד 20% - כדי להשיב את נתח השוק שלו. החברה, שהיא חלק מהקונגלומרט פרוקטור אנד גמבל, נלחמת כבר שנים בירידה שלה בנתח השוק באמצעות הוספת להבים וחידושים אחרים בסכינים, וכעת היא הולכת על אסטרטגיה אחרת.  

הבעיה, כותב הבוקר "וול סטריט ג'ורנל", היא שייתכן וזה לא יספיק כדי להחזיר לה את הלקוחות הוותיקים שעברו למותגים אחרים. חברת ניטור המידע יורומוניטור מעריכה כי נתח השוק של ג'ילט בארה"ב היה בשנה שעברה 54% - לעומת 70% ב-2010.

פרוקטר אנד גמבל טוענת שהנתונים שבידיה גרועים פחות, אבל אינה מכחישה את הירידה במכירות. בשש השנים האחרונות ירדו המכירות של המותג באופן עקבי.

"אנחנו צריכים להזכיר לבחורים שאנחנו זמינים עבורם ברמות מחיר שונות", אמר דובר של ג'ילט ל"וול סטריט ג'ורנל". 

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

כתבות נוספות:
כך הרוויחה אימפריית הנדל"ן של יקיר גבאי כמיליארד יורו ב-2016
טבע תוקפת פטנט על תרופה של 777 מיליון דולר לשנה