המשימה למצוא את המוצר הזול בקטגוריה ברשתות שיווק הופכת לעתים קרובות למייגעת במיוחד. כך, קונים בסניף שופרסל דיל בקניון כפר סבא הירוקה נדהמו לגלות בסוף השבוע שעבר פער של 74% במחיר אגוזי מלך במשקל בשני דוכנים שונים. אלא שפער המחירים התגלה רק למי שניחן בעיניים חדות במיוחד וסבלנות רבה להסתובב ברחבי הסניף.

עוד ב-mako כסף:

בדוכן פירות יבשים גדול הממוקם במרכז הסניף תחת המותג "ששון הקולה" נמכרים אגוזי מלך במחיר של 8.90 שקלים ל-100 גרם. בפינה נסתרת יותר, מצוי תחת המותג "גרין" של שופרסל, דוכן צנוע הרבה יותר שמציע פירות יבשים, חלקם אורגניים, וכן אגוזי מלך קלופים (לא אורגניים) במחיר 5.10 שקלים ל-100 גרם בלבד. בשל המיקום הבולט של הדוכן היקר יותר, לא מודעים מרבית הצרכנים לאפשרות לרכוש את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר באופן משמעותי.

העובד האדיב במתחם של "גרין" הסביר כי הדוכן שממוקם במרכז הסניף שייך לזכיין חיצוני, אף שהתשלום עבור המוצרים מתבצע כמובן בקופות של שופרסל. מרבית הצרכנים לא מודעים לכך שקיימת תחרות על אותו מוצר בין שני הדוכנים בסניף.

משופרסל נמסר: "מדובר במוצרים באיכות שונה וספקים שונים ולכן מחיר הקנייה ומחיר המכירה לצרכן שונה. בנוסף, אנו פועלים להצגת מוצר אחד מסוג זה כדי למנוע כפילות או אי הבנות".

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

כתבות נוספות:
הנפט צלל ב-10% תוך יומיים
הכנסות DSPG ירדו ב-9 אחוזים