אין תמונה
טל. ההיידי קלום המקומית

אחרי לבטים קשים ואינספור אודישנים נבחרה הדוגמנית שירז טל להנחות את הריאליטי הנוצץ של רשת. שמות שהוזכרו שחודשים האחרונים כללו את שלי גפני, גל גדות, יעל אבקסיס, מלי לוי ועוד רבות וטובות אחרות, אך בסופו של דבר זכתה טל בתפקיד.

"פרויקט מסלול" היא פורמט אמריקאי, במסגרתו מתחרים כמה מעצבי אופנה באתגרי עיצוב שונים הכוללים משימות עיצוב קונספטואליות, שימוש בחומרים, עמידה בתקציב, הכנת תצוגות אופנה ועוד. בתוכנית יתחרו 12 מעצבים שביצועיהם מוערכים על ידי חבר שופטים קבוע. 

בדומה לרוב תוכניות הריאליטי, גם כאן ינופו המתמודדים מתוכנית לתוכנית על סמך החלטת השופטים, עד לתוכנית הגמר שבה יתחרו שלושת המעצבים הבכירים על חוזה עיצוב עם חברת אופנה גדולה. התוכנית צפויה לעלות בקיץ הקרוב.

שירז, מזל טוב.
"תודה רבה! זה הולך להיות אחלה פרויקט, אני מחכה לו בקוצר רוח".

הייתה תחרות בין הרבה שחקניות ודוגמניות ובסוף את קיבלת את התפקיד.
"זה נכון, הייתה תחרות קשה, אבל ניסיתי להתמקד רק בעצמי, לתת את הכי טוב שאני יכולה, לא לשים את עניין התחרות על הפרק ולקוות שיהיה טוב".

זה הפרויקט הטלוויזיוני הראשון שלך בסדר גודל כזה.
"עשיתי טלוויזיה בעבר, מצלמות זה לא דבר שזר לי, אבל עדיין לא הגשתי תוכנית. אני מחכה לזה והולכת לעבוד על זה מאוד קשה ובכיף גדול, זה הולך להיות נוצץ ומעניין ואני אזרום עם זה עד הסוף. מה שחשוב הוא שאני גם מתחברת לאופנה בחו"ל, עבדתי בחו"ל עם רוב המעצבים, אני מכירה אופנה, אוהבת אופנה ומתחברת מאוד לקונספט. אני מאמינה שזו תהיה תוכנית מאוד מוצלחת ומעניינת שתביא ניחוח חו"ל לעולם האופנה שלנו".

את מתחילה לחשוב מה תלבשי בכל תוכנית?
"אתם תראו אותי בעירום מלא, כמחאה על כל מה שקורה בארץ. לא, סתם, אין לי עוד פרטים על מה אני אלבש ואיך, אבל זה יהיה נוצץ, יפה, מאוד אופנתי ואני מקווה שזה יהיה גם כיף ומעניין".

מרשת נמסר: "אין תגובה".