במהלך השעשועון "מצלצלים" בערוץ 10, ששודר אמש בשידור חי מבודפשט בהונגריה, התעלפה מנחת התוכנית כנרת אריאלי, והשידור הופסק במיידית. אריאלי, הרגישה שמשהו לא בסדר ואף רמזה לבמאית לעבור לשקופית אך רק לאחר שהיא התעלפה ונפלה, העבירו בחדר הבקרה לשקופית המציגה את המשחק האינטראקטיבי הכלול בתוכנית.

התוכנית הופסקה טרם סיומה לאחר שאריאלי נלקחה לבית החולים המקומי שם היא מאושפזת גם הבוקר. "לא שתיתי מספיק נוזלים ובתנאי החימום המייבשים שקיימים פה בגלל הקור התייבשתי", אומרת אריאלי ממיטתה בבית החולים ומדגישה שבניגוד לשמועות היא לא בהריון. "בבית החולים התייחסו אליי יפה, הביאו לי מים, קלמנטינה ופיצה והיום יגיע אליי רופא הונגרי לבדוק שהכול בסדר".

מה בדיוק קרה שם?
"זה היה מאוד מבדר, התחלתי להרגיש ממש לא טוב וביקשתי משירה העורכת שתשים את המשחק במסך מלא שלא יראו אותי. אז התחלתי לראות הבהובים בעיניים ונפלתי. שנייה אחרי זה התעוררתי, לא לגמרי בהכרה, והרגשתי שהחצאית שלי קצת התרוממה אז התחלתי להחזיר אותה למקום. זה מה שנקרא פולנייה".

יכול להיות שהתוכנית הזאת אינטנסיבית מידי, את מדברת שם שעתיים בלי הפסקה.
"לפני שהגעתי לתוכנית לא היה לי מושג שאני יכולה לדבר כל כך הרבה, אני לא כזאת דברנית, אבל יש עבודות קשות יותר אז אני לא מתלוננת".

ייתנו לך עכשיו חופש קצר מהתוכנית?
"לא, אני חוזרת לשדר. כבר היום בלילה תוכל לראות אותי".

זה נכון שגם ב"האח הגדול סלבס" נראה אותך בקרוב?
"יש לנו מגעים עם קופרמן הפקות, זה עומד על הפרק אבל לא החלטתי עדיין כי אני בן אדם שצריך את הפרטיות שלו".