עינב בובליל, אלי בנישתי (צילום: אלעד דיין)
בובליל ובנישתי. חתונה אקסקלוסיב | צילום: אלעד דיין

לא צריך לחכות לאפריל כדי לחגוג את האיחוד המרגש בין עינב בובליל לאלי בנישתי: אירועי החתונה הבובלילית יחלו כבר ביום חמישי הבא, בבר "קויה" בתל אביב, שם יחכו לבני הזוג בשעות הערב משפחה, חברים, שטיח אדום, לפידים וחדר וי.איי.פי כדי לחגוג את מסיבת האירוסין.

בנוסף, בין מסיבת האירוסין לחתונה, יתקיים כמובן טקס חינה, לשם יגיעו עינב ואמה ורד בשמלות מיוחדות באווירה מרוקנית, שתפר להן מעצב השמלות דני מזרחי. כשיגיע סוף סוף היום החופתי, יחלו בובליל ובנישתי את מסיבת החתונה בגן ובאולם התחתון של "חצר המלכה". החתן, אם אתם באמת רוצים לדעת, יגיע בחליפה של "אופנת סגל" ואילו הכלה בשמלה מבית היוצר של אותו מזרחי. בהמשך הערב היא כמובן תחליף לעוד אחת מעשה ידיו. ולעוד אחת.

לחופה יצעדו השניים לצלילי להקת "פרחי ירושלים" (הילדים הקטנים ששרים בקול מלאכי) שיזמרו להם שיר מהמקורות. אחרי החופה מתוכננות הופעות של זמרים שונים (ביניהם גם ליאור פרחי, שבטח יארח ל"תיזהר ממנה" את אבא יוסי בובליל). בהמשך תעבור החגיגה לאולם העליון של "חצר המלכה", מה שנקרא שם "הפנטהאוז".

החלק הזה של הערב יוגדר כאפטר פארטי של האירוע, שם יבלו אלו שישארו להם כוחות לחגוג, וירקדו עד אור הבוקר לצלילי הרזדינט של מועדון "האומן 17" בתל אביב, די.ג'י יניב אמריו. זה השלב שבו הבובלילית תחליף לשמלה השלישית שלה, ואילו בעלה יחליף לאאוטפיט השני שלו לאותו ערב. כל אחד מהאולמות, אגב, יעוצב בהתאם לאווירה על ידי מעצבת מקצועית - האחד באווירה חתונתית והשני באווירה מסיבתית. את שלל האירועים הללו נבחר להפיק מפיק האירועים יריב נתי. כל ההכנות לחתונה מתועדות לפרויקט המיוחד של ביפ שייקרא "הבובלילים" ויעלה באפריל. משעמם לא הולך להיות.