לוגו קשת (צילום: mako)
לראשונה בישראל | צילום: mako

לראשונה, ארגון PROMAX BDA העולמי, בשיתוף עם קשת, ייתן את חסותו לקיום כנס ראשון בישראל.

PROMAX BDA הכריז על קיום הכנס לאחר שנים שבהן הוא מתקיים באופן מסורתי במקומות שונים בעולם. היוזמה היא תולדה של תכנון ממושך בשיתוף עם "קשת" במטרה למקצע ולחבר את התעשייה בישראל לתעשייה העולמית.

PROMAX BDA  מקיים מדי שנה את הכנס המקצועי הגדול מסוגו בעולם בתחום קידום תכניות, תכנון ושיווק מדיה. הארגון, שנוסד בארה"ב ב-1956, מאחד את אנשי המקצוע של זרועות הקידום בגופי השידור בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט וחברים בו מעל 3,000 גופי שידור המגיעים מ-70 מדינות. במסגרת הכנסים מתקיימת מדי שנה גם תחרות הנחשבת  ל"אוסקר של הפרומו" בארצות הברית ובאירופה.

לרגל כנס הפתיחה שיתקיים בישראל ב -22 לספטמבר, יגיע להרצאת אורח  לי האנט, מבכירי אנשי הטלוויזיה בעולם. האנט הנו מומחה מוביל בתחום תכנון וקידום המדיה. הרצאותיו מבוקשות ברחבי העולם ונחשבות לגולת הכותרת של הכנס העולמי במשך שנים. בין לקוחותיו נמנים: FOX , DISCOVERY, DISNEY, ABC, COMEDY CENRTAL  ועוד.

כנס הפתיחה ייקרא Tel-Aviv Creative Clinic, וייקחו בו חלק כ-20 מחלקות פרומו בערוצי הברודקאסט וגופי השידור השונים בארץ, ביניהם: קשת, רשת, ערוץ 10, הערוץ הראשון, Yes , Hot, ערוץ 9 ורבים נוספים.

ירון גת, סמנכ"ל פרומו קשת: "אנחנו שמחים ונרגשים להיות שותפים בהבאת הכנס החשוב הזה לישראל. אנו מקווים שהוא יהיה מחכים, מעשיר ומעניין עבור כולם ויהפוך למסורת שנתית".  

נשיא PROMAX BDA העולמי, ג'ונתן בלוק - ורק: "אנו שמחים וגאים על האפשרות להביא לישראל לראשונה את PromaxBDA עם לי האנט, יועץ מדיה בינלאומי שיתן הרצאה מיוחדת. קשת היא שותפה מצוינת וההזדמנות לעבוד עמם מקרוב ולהביא לכאן את מיטב הרעיונות בשוק התוכן היא מרגשת ותקדימית".