אין תמונה
יוטיוב. מקום 3

ישראל מיישרת קו עם העולם כאשר את צמרת האתרים הפופולאריים בישראל מאיישים אתרים בינלאומיים. על פי הסקר החצי שנתי של TIM המתפרסם היום, גוגל שומר על המקום הראשון עם 91% חשיפה. פייסבוק במקום השני עם 67.3% ויוטיוב במקום השלישי עם 64.3%.

אתר וואלה! יורד למקום הרביעי אך מוביל בקרב האתרים הישראלים עם 64.1%, מעט מעל ynet במקום החמישי עם 60.2%. mako שומר על כוחו במקום השלישי מבין האתרים הישראלים עם 33.2% ואף רושם עלייה של 4% לעומת הדירוג החצי שנתי הקודם.

לוח יד 2, שנרכש לאחרונה על ידי וואלה!, מתמקם במקום השביעי עם 26.5%, נענע 10 בשמיני עם 26.4%, אתר השוואת המחירים זאפ בתשיעי עם 24.4% וnrgמעריב סוגר את העשירייה הראשונה עם 21.7%.

עוד עולה מהדוח כי 14% מגולשי האינטרנט בישראל צפו במשחקי המונדיאל באמצעות האינטרנט. המונדיאל משפיע גם על אתרי הספורט כאשר אתר ספורט 5 רושם עלייה ל-15.7% ונצמד לאתר ONE, שיורד ל-15.6%.

>> דוח טלכו: מנו, תעשה כבוד לבשבקין