mako (צילום: mako)
mako. מקום 3 | צילום: mako

mako שומר על מקומו בשלושת האתרים הישראלים הפופולאריים ברשת ורושם בחודש אוגוסט עלייה של 5%. על פי סקר TIM, הנערך בקרב מדגם מייצג של כ-800 משתמשי אינטרנט, זוכה mako ל-34% חשיפה.

גוגל שומר על המקום הראשון עם 90.1% ומיד אחריו פייסבוק עם 69.2%. אתר וואלה! רושם עלייה של 2% ומתמקם במקום השלישי בדירוג הכללי. יוטיוב יורד ב-8% ל-59.4% ו-ynet עם 57.2% חשיפה במקום החמישי.

לוח יד 2 רושם ירידה של 3% במקום השביעי ו"זאפ" עולה ב-4% ל-27.6% במקום השמיני. את העשירייה הראשונה סוגרים "נענע 10" עם 26.3% בלבד, ו-nrgמעריב עם 22.1% לעומת 23.2% בחודש שעבר.

בקרב אתרי הכלכלה מוביל "דה מרקר" במקום ה-16 עם 14.4% לעומת "גלובס" במקום ה-20 עם 13%.

בגזרת אתרי הספורט נרשם מהפך כאשר אתר "ספורט 5" רושם זינוק של 19% ל-15.8% במקום ה-14, ומשאיר מאחור את ONE במקום ה-17 עם 14.2% בלבד.

>> רייטינג שנתי: "האח הגדול" בגדול