mako (צילום: mako)
mako. מקום 3 | צילום: mako

אתר mako רושם עלייה של 16% במהלך חודש מאי. על פי סקר TIM שמתפרסם היום ונערך בקרב מדגם של כ-800 משתמשי אינטרנט, זוכה mako ל-38% חשיפה.

בכך שומר mako על המקום השלישי בקרב האתרים הישראלים ועל המקום השישי ברשימת האתרים הפופולריים בישראל.

גוגל שומר על מקומו בצמרת הרשימה עם עלייה של 2% ל-91.9% חשיפה. פייסבוק רושם עלייה של 5% ל-68.3% ונשאר במקום השני.

במקום השלישי אתר וואלה! עם 67.8%, Youtube ברביעי עם 64.2%, ו-ynet סוגר את החמישייה הראשונה עם עלייה ל-59.6%.

את העלייה הגדולה ביותר של 35% רושם לוח יד 2, שניצב במקום השביעי עם 31.1%. מיד אחריו נענע 10 עם 27.4% וזאפ עם 27.1%. את העשירייה הראשונה סוגר nrgמעריב עם עלייה של 11% ל-23.5%.

בקרב בין אתרי הכלכלה מוביל "דה מרקר" עם 14.4% במקום ה-17 לעומת "גלובס" במקום ה-21 עם 12%. בגזרת אתרי הספורט רושם אתר ONE עלייה של 23% ל-15.8% לעומת "ספורט 5", שעולה ב-14% ל-14.3%.

>> אושר הליך מדידת הרייטינג באינטרנט